• Április 13-án megjelent a Dark Souls 3, de leállt a DS: Prepare To Die Edition multiplayer módja
  • A mai napon helyreállt a rend
  • Nincs hivatalos magyarázat

A Bandai Namco helyrehozta a problémát a mai napon, de a hiba okára még nem érkezett hivatalos magyarázat. A tény, hogy semmilyen multiplayer funkció nem működött 7 napig, több mint érdekes, nem csoda, ha a felhasználók már a legdurvább összeesküvés-elméletet is megszőtték ezzel kapcsolatban.

Minden esetre érdekes a dolog, hogy miért nem kommunikáltak az elégedetlen vásárlókkal, az egyetlen válasz az amerikai közösségi menedzsertől jött csak, miszerint nekiállnak kivizsgálni a problémát. Semmi több.

dark-souls-1-hiba.jpg

A szemfülesebb játékosok azonnal megnézték a játk SteamDB oldalát, ahol minden módosítás látszik, amit csak végrehajtanak bármelyik áruházban található terméken. Hogy-hogy nem, pont 7 napja nyúltak hozzá utoljára, amikor megjelent a DS 3. Azt gyanítják, hogy szükség volt a szerverek teljesítményére az új játék startjához, ezért direkt nyúltak bele a régibe.

Szerintetek van alapja a gyanúsítgatásnak?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!