Szép hasznot hozott a konyhára a kiadó és a fejlesztőcsapat számára a
Dragon Age: Origins első letölthető tartalma. A G4TV írásában azt
olvashatjuk, hogy az EA pénzügyi igazgatója, Eric Brown büszkén
jelentette be egy konferencián, hogy a DLC egy hét után már most
egymilliós hasznot hozott az Electronic Arts számára -- amely nagyon is
jól jött a cégnek, hiszen nemrég kellett 1500 embertől megválniuk
pénzügyi problémák miatt. "Már eleve úgy képzeltük el, hogy a Dragon
Age-hez fizetős tartalmat adunk a játék piacra kerülésekor, amely a
termék 12 hónapos élettartama alatt is szépen generálja majd a pénzt.
Már átléptük az egymilliós bevételt is."
A múlt héten egy BioWare alkalmazottnak kellett megvédenie az EA-t a játékos tömegek felhördülése ellen, ugyanis sokak szerint ráerőszakolták az emberekre a DLC modellt. A szokásos pénzért letöltethető Xbox 360-as témákat és háttereket leszámítva a Warden's Keep DLC az egyedüli, amelyet nem építettek még bele a játékba, így nyilván ez hozta a legtöbb bevételt. A DLC-ben egy új küldetést kapunk, új fegyvereket és új páncélzatot, ám amiért igazán kiverte a biztosítékot a játék, az a külön láda. Hogy miért? Nos, a játékosok egy része elég nagy problémának érzi, hogy játékbeli tárgyaikat nem tudják hol tárolni, ezért szerintük ezzel a megoldással egész egyszerűen lehúzza az EA a játékosokat.
Dragon Age rajongók, nektek mi a véleményetek erről? Lehúzás a DLC, vagy jogos bevételi forrás?
A múlt héten egy BioWare alkalmazottnak kellett megvédenie az EA-t a játékos tömegek felhördülése ellen, ugyanis sokak szerint ráerőszakolták az emberekre a DLC modellt. A szokásos pénzért letöltethető Xbox 360-as témákat és háttereket leszámítva a Warden's Keep DLC az egyedüli, amelyet nem építettek még bele a játékba, így nyilván ez hozta a legtöbb bevételt. A DLC-ben egy új küldetést kapunk, új fegyvereket és új páncélzatot, ám amiért igazán kiverte a biztosítékot a játék, az a külön láda. Hogy miért? Nos, a játékosok egy része elég nagy problémának érzi, hogy játékbeli tárgyaikat nem tudják hol tárolni, ezért szerintük ezzel a megoldással egész egyszerűen lehúzza az EA a játékosokat.
Dragon Age rajongók, nektek mi a véleményetek erről? Lehúzás a DLC, vagy jogos bevételi forrás?
Persze nehogy leszóljatok a DRAGON Age nem félkész csak sajnálom, hogy nem tok a KEDVENC játékomhoz egyes dolgokat kapni pénz megszabadulása nélkül.
Off: Már régóta bennem van a kérdés, de most felteszem: Miért volt az, hogy Budapest Gameshow-n a Gurusok és a Gamestarosok is külön mondták el, hogy megnyerték a 24 órás bajnokságot? Nem lett volna normálisabb együtt kiállni a színpadra és bejelenteni? Tudtommal jó a kapcsolat a 2 újság között.
Mondjuk nem vok meglepődve a Dragon Age sikerén.
Második bekezdés első sor: meg kellett megvédenie. Valaki átfogalmazná egy kcsit a mondatot?
Semmi sem kötelező, válaszolni sem rájuk. (Bár egyetértek veled abban, amit a válaszodban írtál.)
Nem érzek lehúzásnak semmilyen fizetős DLC-t, ha az ár/érték aránya megfelelő. A Szürke Kamarás erőd megéri az árát. Sőt, én annak idején az Oblivionhoz is vettem DLC-ket, mert nekem megérte azt az 1-2 dollárt, nem vágott földhöz.
Ha egy játékot szeretek, nem tartom nagy érvágásnak, ha pár dollárért veszek valami jó cuccot hozzá. Saját döntésem, nincs rám erőszakolva a dolog.
Mondjuk a Dragon Age-ben okosan oldották meg a srácok, hogy egy NPC ott kajabál a táborban, mentsük meg a családját, amihez ugye meg kell vennünk a DLC-t. Jó ötlet, kreatív, tetszik.
Igen, a láda jó lenne, főleg, mert az ember tartalékolná a cuccokat a későbbi csapattagoknak, bár együtt tudok élni a hiányával is.
A Warden's Keep-et én megvettem, és nagyon remélem (sőt, követelem ), hogy jöjjenek a DLC-k a játékokhoz, és legalább olyan minőségben, mint a Bethesda Fallout 3-as kiegészítői.