Manapság már nem igazán szalad fel a szemöldökünk, ha meglátjuk egy-egy játék csillagászati költségvetését, 10-12 évvel ezelőtt azonban még nem minden interaktív alkotás elkészítése emésztette fel kisebb országok GDP-jét. Éppen ezért tűnt már a kezdetektől fogva hihetetlennek az az állítás, miszerint a High Moon Studios 2013-as Deadpool-játékának (amit egyébként Dudu és EndreMan is kipróbált a Deadpool & Rozsomák premierje miatt) elkészítése nem kevesebb mint 100 millió dollárba fájt, hiszen egy nem túl hosszú, ráadásul lineáris alkotásról beszélünk. Ennek ellenére még a Wikipédia legdrágább játékokat gyűjtő listáján is ez az elképesztő összeg szerepel (egy 2015-ös Gamespot cikket jelölve meg forrásként), így aztán a meglehetősen közepesen sikeredett opusz egyik volt fejlesztője is billentyűzetet ragadott, hogy cáfolja a nonszensz szóbeszédet.
Chris Baker egy másfél hete közzétett videóban adott hangot annak, hogy mennyire abszurdnak tartja a szóban forgó összeget (még az alant megtekinthető képsorok címét is erre a témára hegyezte ki), kiemelve, hogy 100 millió dollár akkoriban egészen más kategóriát képviselt. „Jómagam ugyan nem voltam beavatva a tényleges költségvetésbe, de 100 millió dollár akkor még GTA-szintű pénzt jelentett” – mondta Baker. A volt alkalmazott egyébként nem a levegőbe beszélt ezzel a párhuzammal, Leslie Benzies (a Rockstar Games korábbi elnöke) ugyanis elárulta anno, hogy körülbelül ennyiből hozták tető alá a 2008-ban debütált, paradigmaváltónak bizonyult GTA 4-et, ami már csak a licenszelt zenék miatt is sokkal költségesebb projekt volt, mint hírünk alanya – a rengeteg szinkronhangról ugyebár nem is beszélve. Vélhetően sosem fog kiderülni, hogy mennyit ölt az Activision a szájhős negyedik falat döntögető csihi-puhijába, az viszont ismét megerősítést nyert, hogy a 100 millió dollár még költői túlzásnak is meredek.