Essünk is akkor túl ezen a jó híren: a Paradox bejelentette, hogy az East India Company július 28-án kerül a boltokba, ami ugyan megfelel a korábbi, késésről és harmadik negyedéves megjelenésről szóló hírnek, de kellemes, hogy nem mondjuk szeptemberig kell várni rá.
A show alkalmával végre bepillanthattunk a játékba is mozgás közben, hiszen a kiadó fellőtt a webre egy fejlesztői naplót, amelyben Kim Soares, a játék tervezője beszél a különféle elemekről: a nézetekről, a kereskedésről, a diplomáciáról, a csatákról.
A bemutatón kiderült még pár információ, melyet nem, vagy nem ilyen részletesen ismertünk eddig. A játékot például többféle módon is megnyerhetjük: a kampánymód összes küldetésének megnyerésével, a többi, konkurens cég kigolyózásával az üzletből, illetve a Kelet-Indiák teljes meghódításával. Ebből következik, hogy többféle játékstílussal is eredményesek lehetünk: koncentrálhatunk a kereskedésre, a harcra, a hódításra vagy a diplomáciára; az East India Company egy tiszta árukereskedős játékként is használható lesz, ám itt is okosan kell taktikáznunk, hiszen ahogy Kim barátunk is elmondja az első videóban, a gazdaság dinamikus lesz, tehát ha valamiből sokat adsz el, lemegy az ára, ha igény támad rá, emelkedik. Saját armadánk akár száz hajóból is állhat, újabb lélekvesztőket a kampány során oldhatunk fel, a legkisebb szlúptól a hatalmas, 90 ágyús sorhajóig.
A multiról eddig úgy tudtuk, hogy nyolc fős lesz, ám most kiderült, hogy akár tizenketten is egymásnak feszülhetünk többféle módban, melyek között olyan jól ismert mókák lesznek, mint a Last Man Floating vagy a Domination. És még valami, a kreatívoknak: a játék tökéletesen moddolható lesz, a sebzési értékektől a termékek árán át a hajók textúrájáig.
Egy apró bónusz még: a hivatalos weboldalra újabb zenei részlet került fel a hanganyagból, így a beépített zenelejátszó segítségével picit ráhangolódhatunk a július 28-án ránk váró hangulatra.
A show alkalmával végre bepillanthattunk a játékba is mozgás közben, hiszen a kiadó fellőtt a webre egy fejlesztői naplót, amelyben Kim Soares, a játék tervezője beszél a különféle elemekről: a nézetekről, a kereskedésről, a diplomáciáról, a csatákról.
A bemutatón kiderült még pár információ, melyet nem, vagy nem ilyen részletesen ismertünk eddig. A játékot például többféle módon is megnyerhetjük: a kampánymód összes küldetésének megnyerésével, a többi, konkurens cég kigolyózásával az üzletből, illetve a Kelet-Indiák teljes meghódításával. Ebből következik, hogy többféle játékstílussal is eredményesek lehetünk: koncentrálhatunk a kereskedésre, a harcra, a hódításra vagy a diplomáciára; az East India Company egy tiszta árukereskedős játékként is használható lesz, ám itt is okosan kell taktikáznunk, hiszen ahogy Kim barátunk is elmondja az első videóban, a gazdaság dinamikus lesz, tehát ha valamiből sokat adsz el, lemegy az ára, ha igény támad rá, emelkedik. Saját armadánk akár száz hajóból is állhat, újabb lélekvesztőket a kampány során oldhatunk fel, a legkisebb szlúptól a hatalmas, 90 ágyús sorhajóig.
A multiról eddig úgy tudtuk, hogy nyolc fős lesz, ám most kiderült, hogy akár tizenketten is egymásnak feszülhetünk többféle módban, melyek között olyan jól ismert mókák lesznek, mint a Last Man Floating vagy a Domination. És még valami, a kreatívoknak: a játék tökéletesen moddolható lesz, a sebzési értékektől a termékek árán át a hajók textúrájáig.
Egy apró bónusz még: a hivatalos weboldalra újabb zenei részlet került fel a hanganyagból, így a beépített zenelejátszó segítségével picit ráhangolódhatunk a július 28-án ránk váró hangulatra.
Mióta várok már erre a játékra!
Végre egy igazi, sokrétű játék, ami a vitorlás hajók korában játszódik! Most már csak azon imádkozok, hogy magyarítva is kiadják, vagy legyen pár bátor srác, aki magyarítja!