Ennek oka az volt, hogy Mickey -- és a többi szereplő is -- nem beszél a játékban, hanem csak mormog, valahogy úgy, ahogy a Banjoo-Kazooi játékokban láthattuk. A gond csak az, hogy Mickeynek saját hangja és kialakult személyisége van, így ezt nehéz lesz leerőltetni a karakter kedvelőinek torkán. Mindenesetre Warren igyekezett megmagyarázni a dolgot.
"Van egy kis gond ezzel a hanggal, tudja?" -- kérdezett vissza a bemutató után tartott csevegésen az egyik újságírónak Mickey magas hangját utánozva. "Nevezetesen az, hogy nehéz elfogadni egy nagy hős hangjaként. Márpedig azt akartam, hogy az emberek Mickeyt egy igazi hősnek lássák a játékban, így már korán eldöntöttem, hogy nem lesznek rendes beszédhangok az Epic Mickeyben."
Nos, ezek szerint Mickey gügyögése Warren szemében hősiesebb, mint a már fél évszázadnál is öregebb hangja. Ehh...
"Van egy kis gond ezzel a hanggal, tudja?" -- kérdezett vissza a bemutató után tartott csevegésen az egyik újságírónak Mickey magas hangját utánozva. "Nevezetesen az, hogy nehéz elfogadni egy nagy hős hangjaként. Márpedig azt akartam, hogy az emberek Mickeyt egy igazi hősnek lássák a játékban, így már korán eldöntöttem, hogy nem lesznek rendes beszédhangok az Epic Mickeyben."
Nos, ezek szerint Mickey gügyögése Warren szemében hősiesebb, mint a már fél évszázadnál is öregebb hangja. Ehh...
Mickey kicsit sokat hősködik már(gondoljunk csak arra hogy a KH2-ben volt esély arra hogy egy bossfight alatt megmenthet) de remélem még közreműködik más játékokban is (KH-n kívűl)
De azért megértem ebben az esetben.
Az más kérdés, hogy a nevén kívül is az lesz-e.
De szerintem ez egy nagyon jó játék lesz, Spector úrban lehet bízni...