A Driver: San Francisco a harmadik rész cselekménye után veszi fel a fonalat, nevezetesen azután, hogy Charles Jericho lelőtte John Tanner nyomozót. Hősünk azonban nem halott, csupán kómában fekszik, a játék eseményei pedig az ő fejében játszódnak majd le, és mivel egy képzelt világban kalandozunk, egy érdekes játékmechanizmus jöhetett létre, melyet a fejlesztők Shift névre kereszteltek.
A Shift lényege, hogy Tanner tudatát bármikor átküldhetjük egy másik autó sofőrébe, hogy jobb helyzetbe kerüljük egy üldözés vagy verseny során. A gyakorlatban ezt úgy képzeljétek el, hogy egy gombnyomásra az idő lelassul, majd a kamera felülről mutatja várost (minél fejlettebbek vagyunk, annál jobban belátni a térképet), ezáltal lehetőséget biztosítva arra, hogy kiválasszuk a nekünk megfelelő kocsit. Ez a mechanizmus érezhetően gyorsabbá teszi játékot, az igazi hatását azonban a multiplayer módban fejti majd ki, hiszen ott is használható lesz, bár azt még nem tudni pontosan, milyen mértékben.
A játékról továbbá érdemes tudni azt is, hogy San Francisco városának nagy részét bejárhatjuk majd, a játszóterünkként funkcionáló utcákon pedig ezúttal már valódi kocsikkal száguldozhatunk. A játékban száz járgány kapott helyet, köztük az 1974-es Dodge Monaco és az 1969-es Dodge „General Lee” Charger.
Megjelenés: az idei év végén PC-re, Macintoshra, Xbox 360-ra Wii-re és PlayStation 3-ra.
A Shift lényege, hogy Tanner tudatát bármikor átküldhetjük egy másik autó sofőrébe, hogy jobb helyzetbe kerüljük egy üldözés vagy verseny során. A gyakorlatban ezt úgy képzeljétek el, hogy egy gombnyomásra az idő lelassul, majd a kamera felülről mutatja várost (minél fejlettebbek vagyunk, annál jobban belátni a térképet), ezáltal lehetőséget biztosítva arra, hogy kiválasszuk a nekünk megfelelő kocsit. Ez a mechanizmus érezhetően gyorsabbá teszi játékot, az igazi hatását azonban a multiplayer módban fejti majd ki, hiszen ott is használható lesz, bár azt még nem tudni pontosan, milyen mértékben.
A játékról továbbá érdemes tudni azt is, hogy San Francisco városának nagy részét bejárhatjuk majd, a játszóterünkként funkcionáló utcákon pedig ezúttal már valódi kocsikkal száguldozhatunk. A játékban száz járgány kapott helyet, köztük az 1974-es Dodge Monaco és az 1969-es Dodge „General Lee” Charger.
Megjelenés: az idei év végén PC-re, Macintoshra, Xbox 360-ra Wii-re és PlayStation 3-ra.
A Driv3r Miami-ban játszódik, New York-ban a Driver Parallel Lines története zajlik, ez a része nagyon korrekt lett (szerintem te kicsit összekevertem a két játékot)!
Egy render videóból nem lehet megállapítani, hogy milyen lesz a végleges grafikája egy játéknak!
Szerintem a driVer sem lesz rossz, elég szépnek tűnik a grafikája, de valszeg új vas is kell majd hozzá, legalább egy dx11-es-
A liszenszelt gépek minőséget jelentenek, ezen részen biztos minden rendben lesz, de remélhetőleg a játékmenet is hasonlóan minőségi lesz, mert ha a Div3r minőségén fog mozogni, akkor elindulok tüntetni az Ubisoft székházához!