Persze ami Los Angelesben délután, az nekünk hajnali kettő volt, így kitámasztva a szemünket nekiálltunk a reménykedésnek. A rendezvényt Mizugucsi Tecsuga látványos prezentációja nyitotta meg, aki egy, a zseniális Rezhez hasonló játékot mutatott be -- ez lesz a Child of Eden, és ez ma ez első olyan Kinectre fejlesztett cím, amelyért megérni látszik megvenni a Microsoft új üdvöskéjét...
Ezután Joel McHale lépett színpadra, és elénk tette a már korábban kiszivárgott Assassin's Creed: Brotherhood mozit (időpont és helyszín: 1503, Róma), mely tényleg döbbenetesen néz ki. A játék producere ezután bepillantást engedett a játék elejébe is, ahol menekülünk, lovagolunk, ágyúval lövöldözünk, és kipróbálhatjuk a megújított harcrendszert, no meg találkozhatunk új nemezisünkkel, Cesare Borgiával is... Nagyon várjuk november 16-ot!
Következett a Shaun White Skateboarding, melyet ki más mutathatott volna be, mint maga Shaun. Igen, a cím sem elírás, immár nem hó- hanem gördeszkán fogunk suhanni, remélhetőleg egy kissé jobban felpörgetett játékmenetben... A játék amúgy egy futurisztikus, halott és monokróm világban játszódik, amelybe nekünk kell visszacsempészni az életet és a színeket mutatványainkkal, ráadásul megváltoztathatjuk a valóságot is, új ösvényeket vágva a levegőbe, saját magunknak alakítva ki a versenypályát. Mondjuk én ennek ellenére nem dobtam el a hajam a látványtól, bár kétségtelenül az ötlet jó, és feloldja kicsit a műfaj kliséit. Érdekesség, hogy ez a játék is támogatja a 3D-s megjelenítőket.
A nézőtéren kitört a lövöldözés... Egy csomó ürge lőtte egymást, majd egy Gail Ledoux nevű fickó bemutatta a játékot, mely egy otthoni laser tag stuff! A játékot egy speciális pisztollyal kell játszani, és igazából senki nem értette, mi történik, de jópofa dolog....
A piros hajú Tommy Francois érkezett, az Innergy nevű játékkal. Ez is spéci hardvert igényel, egy ujjra csíptethető érzékelővel, és a játékot saját belső energiánkkal vezényeljük, például ki- és belélegzéssel. Kezd egyre futurisztikusabb lenni a Ubisoft bemutató... A nézőtéren döbbent csönd...
A Ubi borzalmasan édes francia akcentusú angollal beszélő tervezői mesélnek az Innergyről pszichedelikus zenére. Félelem és reszketés Los Angelesben... Lehet, hogy már álmodom?
Jön az ébredés, a Ubisoft Kinect-játékai kicsit felráznak minket, bár az idiotizmus a Raving Rabbids szintjén mozog. Igen, ez a Your Shape: Fitness Evolved, melyet már láttunk a Microsoftnál. Valami helyi edző mutatja be a cuccot a Ubisoft Montreal egyik csinoskájával. Utánuk kellene csinálnom a gyakorlatokat, különben félő, hogy bealszom...
Így legyen lottó ötösöm! MEGJÖTTEK A HÜLYE NYULAK! Raving Rabbids Travel in Time. Oké, bevallom, ez megvett kilóra. Zseniális trailer, az emberi történelemben egy mosógép segítségével ide-oda repkedő tapsifülesekkel -- sajnos azonban erről semmit nem mondanak, jön máris a Ghost Recon: Future Soldier bemutató, ami azért kisebb tapsot kap, mint a nyuszkák... Semmi érzéke nincs ezeknek a franciáknak a jóhoz...
Szóval GRFS. Jól néz ki és elég "ghostos" is, meglehetősen biztatónak néz ki eddig. Lesz benne a kampány mellett négy fős koop is, plusz 3D támogatás, ahogy az ma már dukál. Ámen! Kattints ide a videóért!
Újabb trailer, a régi krimisorozat, a San Francisco utcái hangulatában. Igen, ez a Driver: San Francisco, Tanner barátunk akcióban a Golden Gate hídon, ismét Jericho ellen. A dizájn elég döbbenetes: kizoomolhatunk szinte műholdképig, belátva az egész Bay Areát, és beleülhetünk az utcákon haladó BÁRMELY autó volánja mögé! Hm, lehet, hogy kapunk egy jó Driver játékot? Részletek és videó itt!
Maga a nagyfőnök a színpadon, Yves Guillemot! Három projektet jelent be. Elsőnek egy elképesztő trailert látunk: a Dust munkanevű játék 2011 tavaszán érkezik Xbox LIVE-ra és PSN-re, szerzője Eric Chahi, az Another World készítője (van még, aki emlékszik erre a csodára?). Na, ez már valami!
Következik egy új Rayman-cím,, a Rayman Origins a Ubi Art öt fős műhelyéből, mely valóban művészi kivitelű, a manapság népszerű indie-játékok szellemében. Kezdek felébredni, végre valami jóság...
Végül itt a Mania Planet, amely a Trackmania vonalát viszi tovább. Ez ugyanis egy közösségi hely, ahol a saját magunk által készített pályákat oszthatjuk meg egymással és próbálhatjuk ki másokét, kicsit tehát a Spore közösséghez hasonlít. Érdekessége, hogy nemcsak autós "érdekeltségű", ugyanis a Trackmania mellett megjelenik a Questmania is, amellyel saját RPG-játékokat készíthetünk majd. A béta jövőre indul, mindenképp visszatérünk majd rá.
Ez volt tehát a három projekt, ám mielőtt monsieur Guillemot elbúcsúzna tőlünk, még egy meglepetést jelent be. Megjelenik Michael Jackson a kivetítőn, felhangzik a Beat It, a színpadot táncosok népesítik be, lemegy a szám... és ennyi. Komolyan! Semmi játék, semmi lényeg, lehet hazamenni. Hááát.... Lehet, hogy ez egy Jacko-licenc lesz, de könyörgöm, akkor mondjanak valamit, mert ez így elég bicebóca dolog...
Remélem, kedden a japánok összeszedik magukat, mert ez a trió elég harmatos volt. Én szénné unatkoztam magam, és bár volt egy-két érdekes momentum (oké, a Child of Eden igazi killer app), olyan nagy hanyatt esés nem történt. Örömmel látnám a kommentekben az ellenvéleményeket...
(Szerk: időközben kiderült az, ami a bemutatóból nem: érkezik a Michael Jackson című játék, amely a pop királyának leghíresebb nótáit (többek között: Beat It és Billie Jean) tartalmazza, melyeket egyrészt elénekelhetünk (azaz egyfajta karaoke-játékról van szó), másrészt világhíres tánclépéseit is elsajátíthatjuk (ami arra is utal, hogy valószínűleg Kinect-támogatással jön a cucc).
Ezután Joel McHale lépett színpadra, és elénk tette a már korábban kiszivárgott Assassin's Creed: Brotherhood mozit (időpont és helyszín: 1503, Róma), mely tényleg döbbenetesen néz ki. A játék producere ezután bepillantást engedett a játék elejébe is, ahol menekülünk, lovagolunk, ágyúval lövöldözünk, és kipróbálhatjuk a megújított harcrendszert, no meg találkozhatunk új nemezisünkkel, Cesare Borgiával is... Nagyon várjuk november 16-ot!
Következett a Shaun White Skateboarding, melyet ki más mutathatott volna be, mint maga Shaun. Igen, a cím sem elírás, immár nem hó- hanem gördeszkán fogunk suhanni, remélhetőleg egy kissé jobban felpörgetett játékmenetben... A játék amúgy egy futurisztikus, halott és monokróm világban játszódik, amelybe nekünk kell visszacsempészni az életet és a színeket mutatványainkkal, ráadásul megváltoztathatjuk a valóságot is, új ösvényeket vágva a levegőbe, saját magunknak alakítva ki a versenypályát. Mondjuk én ennek ellenére nem dobtam el a hajam a látványtól, bár kétségtelenül az ötlet jó, és feloldja kicsit a műfaj kliséit. Érdekesség, hogy ez a játék is támogatja a 3D-s megjelenítőket.
A nézőtéren kitört a lövöldözés... Egy csomó ürge lőtte egymást, majd egy Gail Ledoux nevű fickó bemutatta a játékot, mely egy otthoni laser tag stuff! A játékot egy speciális pisztollyal kell játszani, és igazából senki nem értette, mi történik, de jópofa dolog....
A piros hajú Tommy Francois érkezett, az Innergy nevű játékkal. Ez is spéci hardvert igényel, egy ujjra csíptethető érzékelővel, és a játékot saját belső energiánkkal vezényeljük, például ki- és belélegzéssel. Kezd egyre futurisztikusabb lenni a Ubisoft bemutató... A nézőtéren döbbent csönd...
A Ubi borzalmasan édes francia akcentusú angollal beszélő tervezői mesélnek az Innergyről pszichedelikus zenére. Félelem és reszketés Los Angelesben... Lehet, hogy már álmodom?
Jön az ébredés, a Ubisoft Kinect-játékai kicsit felráznak minket, bár az idiotizmus a Raving Rabbids szintjén mozog. Igen, ez a Your Shape: Fitness Evolved, melyet már láttunk a Microsoftnál. Valami helyi edző mutatja be a cuccot a Ubisoft Montreal egyik csinoskájával. Utánuk kellene csinálnom a gyakorlatokat, különben félő, hogy bealszom...
Így legyen lottó ötösöm! MEGJÖTTEK A HÜLYE NYULAK! Raving Rabbids Travel in Time. Oké, bevallom, ez megvett kilóra. Zseniális trailer, az emberi történelemben egy mosógép segítségével ide-oda repkedő tapsifülesekkel -- sajnos azonban erről semmit nem mondanak, jön máris a Ghost Recon: Future Soldier bemutató, ami azért kisebb tapsot kap, mint a nyuszkák... Semmi érzéke nincs ezeknek a franciáknak a jóhoz...
Szóval GRFS. Jól néz ki és elég "ghostos" is, meglehetősen biztatónak néz ki eddig. Lesz benne a kampány mellett négy fős koop is, plusz 3D támogatás, ahogy az ma már dukál. Ámen! Kattints ide a videóért!
Újabb trailer, a régi krimisorozat, a San Francisco utcái hangulatában. Igen, ez a Driver: San Francisco, Tanner barátunk akcióban a Golden Gate hídon, ismét Jericho ellen. A dizájn elég döbbenetes: kizoomolhatunk szinte műholdképig, belátva az egész Bay Areát, és beleülhetünk az utcákon haladó BÁRMELY autó volánja mögé! Hm, lehet, hogy kapunk egy jó Driver játékot? Részletek és videó itt!
Maga a nagyfőnök a színpadon, Yves Guillemot! Három projektet jelent be. Elsőnek egy elképesztő trailert látunk: a Dust munkanevű játék 2011 tavaszán érkezik Xbox LIVE-ra és PSN-re, szerzője Eric Chahi, az Another World készítője (van még, aki emlékszik erre a csodára?). Na, ez már valami!
Következik egy új Rayman-cím,, a Rayman Origins a Ubi Art öt fős műhelyéből, mely valóban művészi kivitelű, a manapság népszerű indie-játékok szellemében. Kezdek felébredni, végre valami jóság...
Végül itt a Mania Planet, amely a Trackmania vonalát viszi tovább. Ez ugyanis egy közösségi hely, ahol a saját magunk által készített pályákat oszthatjuk meg egymással és próbálhatjuk ki másokét, kicsit tehát a Spore közösséghez hasonlít. Érdekessége, hogy nemcsak autós "érdekeltségű", ugyanis a Trackmania mellett megjelenik a Questmania is, amellyel saját RPG-játékokat készíthetünk majd. A béta jövőre indul, mindenképp visszatérünk majd rá.
Ez volt tehát a három projekt, ám mielőtt monsieur Guillemot elbúcsúzna tőlünk, még egy meglepetést jelent be. Megjelenik Michael Jackson a kivetítőn, felhangzik a Beat It, a színpadot táncosok népesítik be, lemegy a szám... és ennyi. Komolyan! Semmi játék, semmi lényeg, lehet hazamenni. Hááát.... Lehet, hogy ez egy Jacko-licenc lesz, de könyörgöm, akkor mondjanak valamit, mert ez így elég bicebóca dolog...
Remélem, kedden a japánok összeszedik magukat, mert ez a trió elég harmatos volt. Én szénné unatkoztam magam, és bár volt egy-két érdekes momentum (oké, a Child of Eden igazi killer app), olyan nagy hanyatt esés nem történt. Örömmel látnám a kommentekben az ellenvéleményeket...
(Szerk: időközben kiderült az, ami a bemutatóból nem: érkezik a Michael Jackson című játék, amely a pop királyának leghíresebb nótáit (többek között: Beat It és Billie Jean) tartalmazza, melyeket egyrészt elénekelhetünk (azaz egyfajta karaoke-játékról van szó), másrészt világhíres tánclépéseit is elsajátíthatjuk (ami arra is utal, hogy valószínűleg Kinect-támogatással jön a cucc).
És igen, én még emlékszem az Another World-re.
Családi szórakoztató játékként van feltüntetve; Kinect-támogatás, Xbox, Wii, stb. - megjelenés: "holiday 2010"
es erdekes ez a children of eden vagy mi
Talán azért, mert mást se lehetett látni, mint szánalmas casual göncöket, meg újításokban szűkölködő folytatásokat.
Az az igazság, hogy nem csak az Ubisoft felhozatala volt halovány, hanem az EA, és a Microsoft se mutatott olyat, amire azt mondaná az ember: Hűha, ez igen.