- A Watch Dogs 2 PC-re, PS4-re és Xbox One-ra jelenik meg
- 2016. november 15-én kerül a boltok polcaira
- Az új hős Marcus Holloway
- Az új helyszín San Francisco
- Fejlesztették a vezetést és a fizikát
- Minden jármű és ember szabadon meghekkelhető lesz
- A játékba kooperációs többjátékos móka került
Lement a Ubisfot pre-E3 2016-os műsora, amiben hivatalosan is bejelentették a Watch Dogs 2-t, és elárultak róla néhány információt. Természetesen az egészet azzal kezdték, hogy ők aztán nagyon odafigyeltek a játékosok visszajelzéseire, megsüvegelték és beépítették azokat a Watch Dogs 2-be – nos, ez volt a kötelező, megnyugtatónak szánt PR-duma, eztán jött a cinematic trailer.
Ez biza látványos volt, nem is kicsit. Néha komolyan elgondolkodtam azon, hogy a CGI-képek közé nem csempésztek-e be néhány valódi felvételt, mert nagyjából csak az embereken látszódott meg, hogy animált szereplők. Ezt leszámítva viszont sajnos a trailer nem adott le túl sok infót (az elején még azt sem tudtam volna megmondani, hogy ez a Watch Dogs 2 trailere, nem pedig egy San Franciscóról készült turistacsalogató videó), inkább csak hangulatos beharangozó volt.
Mint látható, megerősítést nyert az új helyszín. A szeles város, a Golden Gate híd otthona, San Francisco ad helyet kalandjainknak, ami élő és lélegző lesz, rengeteg, tevékenységünkre reagál NPC-vel. Ezzel együtt új hőst is kapunk, a tévesen megvádolt törvényen kívülit, Marcus Holloway-t. A jó Marcus ugyanolyan hekker, mint Aiden Pearce, viszont sokkal jobb a parkourben és a közelharcban – nem csoda, hiszen több mozdulatot tud, ráadásul van egy speckó fegyvere is, egy gumimadzagra kötött billiárdgolyó.
Visszatér a CtOS-rendszer, amin át már nem csak azt hekkelhetünk meg, akit a készítők előre kijelöltek, hanem szó szerint lecsaphatunk az utca random emberére – kezdetben csak egyre, később komplett csoportokra. Hamis SMS-ekkel vagy a telefonjuk megcsengetésével elterelhetjük a figyelmüket, kifürkészhetjük titkaikat vagy felhasználhatjuk őket céljainkra.
Az autók sem állnak ellent számítástechnikai képességeinknek, ezáltal különféle funkciókat csikarhatunk ki belőlük, például távirányítással elgázoltathatjuk ellenfeleinket. Sőt, a városban rengeteg egyéb elektronikus kütyüt is elhelyeztek (daruk, targoncák), amiket szintén feltörhetünk, és a javunkra fordíthatunk.
Marcus barátunk mindentvivő mobiltelefonja mellett más technológiát is használ. Sokkolójával elkerülheti a halálos áldozatokat, az RC Jumperrel (egy kis távirányítós, kétkerekű robot) átbújhat szűk helyeken és észrevétlenül juthat be épületekbe, a Quadkopterével pedig légi felderítést végezhet. Emellett képességeit fejleszthetjük, 3D nyomtatójával pedig saját fegyvert gyárthatunk.
A Watch Dogs 2-ben nagy hangsúlyt kap az első részből már ismert DedSec hekkercsoport és a hozzájuk kapcsolódó hekkerkultúra. Több taggal is jobban megismerkedhetünk. Lesznek köztük idealisták, viccesek és erőszakosak is.
A Ubisoft fejlesztette a fizikát és a vezetést, így szavaik szerint mindent autót más élmény lesz irányítani. A küldetéseket többféleképpen teljesíthetjük. A jó öreg Rambo üzemmódtól kezdve az osonáson át egészen odáig, hogy be sem tesszük a lábunkat a célterültre, csak számítógépünkkel kényszerítjük ellenlábasainkat arra, hogy azt tegyék, amit mi akarunk. Lesz többjátékos kooperatív és PvP mód is, ám ezzel kapcsolatban a részleteket majd később osztják meg.
A Watch Dogs 2 november 15-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, de már most előrendelhetjük többféle kivitelben. A sztenderd változatban értelemszerűen csak a játék lapul, a Deluxe Editionban viszont már benne van a két matrica a kocsinkra és két egyedi ruha Marcusra, valamint díszítések a drónjainkra. A Gold Editionnak része a Season Pass és a Deluxe Edition DLC-je, míg a San Francisco Editionban ott lapul egy 24 centiméteres Marcus-szobor, képek, egy várostérkép, gyűjtői doboz, Watch Dogs-témájú matricák, a Deluxe DLC, az Urban Prisoner Outfit ruha DLC és a Zodiac Killer Mission jár (ez utóbbit minden előrendelő megkapja). A gyűjtői kiadásnak van két másik változata is a San Francisco Editionon kívül: a Wrench Jr Robot kiadásban egy utazótáskát kapunk a fent felsorolt extrák mellett, a The Return of DedSec kiadvány pedig speckó, villogós dobozzal jön. A különböző kiadványokat megtekinthetitek a Watch Dogs 2 hivatalos honlapján.
Az E3 2016-on pedig további információkat is megtudhatunk a játékról.
E.D.I.T. B.U.T.T.O.N. :D
A ME kapcsán soha sem értettem azt a döntést, hogy a Zaeed-et oda adták ingyen, míg például az Arrival-t, From Ashes-t és Kasumi-t nem. Pedig tartalomban a Zaeed pontosan annyit ér, mint a Kasumis küldi, közben a másik kettő olyan, mintha kivágták volna a játékból, hogy még egy rókabőrt lehúzzanak a népről. Arról nem is beszélve, hogy idióta Bioware pontokért lehet csak megvenni és csak Originen, annyiért amennyiért sokkal frissebb teljes játékokat adnak máshol...
Én rendkívül negatív világképű, paranoid puffogó idióta vagyok ez tiszta sor ;)
Aztán majd meglátjuk mennyire lesz a játék befejezetlen... Mint a Division?
Az ilyen cicoma DLC-ket, amiknek semmi haszna, igazából semmiféle pluszt nem adnak inkább tartom gyűjtői meg egyéb kiadások mellé csapott ajándéknak. Továbbmegyek, ezeknek ilyennek kéne lennie, ajándéknak valami mellé, nem fizetős "tartalomnak". Hogy valaki kényszert érez, hogy csak ezek miatt megvegyen egy drágább változatot, rosszabb esetben minden változatot, azt nem a kiadó sarának tartom, ők csak meglovagolják az emberi hülyeséget. Mert ez masszívan az, hülyeség.
Ha én beruházok egy gyűjtői kiadásra (dobozosan már csak úgy veszek játékot), akkor egyrészt, nagyon kell szeretnem az adott címet, másrészt, lapulnia kell benne valaminek, ami miatt megéri. Ez általában egy szobor, vagy egy normális küldetéses DLC. Példának okáért, a mai napig nem bántam meg, hogy az Aliens: Colonial Marinest gyűjtőien vettem meg, mert kaptam hozzá egy gyönyörű szobrot meg egy tök jó pólót. Az, hogy voltak hozzá DLC-k, hát pont lesz*rtam (multisak, ráadásul, szökő évente egyszer multizom). A Mass Effecteknél az összes DLC megvan (oké, az ME2 esetén azt, amelyik nem a gyűjtőihez járt, nyert Bioware pontokkal szereztem, szóval pénzbe egyik sem került), mert azt a sorozatot hihetetlenül szeretem. De senki sem állt puskával mögöttem, hogy márpedig vegyem meg a cicoma DLC-ket is, vagy azok miatt vegyem a drágább kiadást. Egyszerűen megvettem, mert úgy éreztem, hogy ezek most kellenek nekem (megjegyzem, ezt sem bánom, minden végigjátszásnál buzgón játszadozom ezekkel a cicoma DLC-kel is). Hülyeség volt, tudom, de önálló döntésből hozott hülyeség. És, ha olyan játék lesz, akkor az Andromedánál újra meghozom.
Szóval igen, bosszantó, amikor olyan DLC-k jelennek meg első nap vagy később, amikkel teljes a játék (példánál maradva: Lair of Shadow Broker és Arrival - ezek ugye masszívan a történet részei, nem csak olyan kiegészítései, mint Zaeed vagy Kasumi sztorijai, ezekre keményen épít az ME3 is, a sztori fő sodrába tartoznak, ettől lesz kerek egész). Ezeket valóban a játékkal kellene adni, nem külön ajándékként drágább kiadásokhoz vagy külön eladva (itt most megjegyezhetném, hogy ha már külön árulják, akkor akár külön játéknak is tekinthetnénk, de nem teszem... ő... hoppá ).
A cicoma DLC-k viszont pont erre jók, erre kéne őket használni: ajándéknak. De ha csak ez van a drágább kiadásban, vagy ezt adják külön, és az idiótája megveszi, azt én nem rovom fel a kiadónak. Meglovagolja a játékosok hülyeségét. Nagyon ügyes üzleti húzás. Nem tisztességes, de ügyes. Az üzlet amúgy sem a tisztességről szól. A kedves fogyasztó az idióta, amiért önként és dalolva veszi meg ezeket, de ha már megtette, akkor legalább ne puffogjon, hogy meradielszi. Ha nem viselkedünk idiótán, nem lesz hülyeségünk, amit a kiadó kihasználhat.
De az a nagy büdös helyzet, hogy a játékosok nagy része puffogó idióta.
A multi része tetszett, hogy be lehetett piszkálni a másik játékába, kiváncsi vagyok ezt sikerül-e tovább dolgozniuk.
Előrendelés tuti nem lesz max egy tesco-s GOTY 50%-on.
Viszont az elég fura, hogy egy teljes bekezdésben lehet ecsetelni a különböző extra dlc-ket, előrendelői extrákat, és bolti változatokat... Az ember azt hinné, ha megveszi a játékot akkor egy teljes programot adnak a pénzéért, aztán kiderül mégsem.
Viszont az elég fura, hogy egy teljes bekezdésben lehet ecsetelni a különböző extra dlc-ket, előrendelői extrákat, és bolti változatokat... Az ember azt hinné, ha megveszi a játékot akkor egy teljes programot adnak a pénzéért, aztán kiderül mégsem.
Na igen. D1 DLC a legundorítóbb lehúzások egyike, ha nem ingyenes mindenkinek(értem itt a játékot később megvásárló réteget).
On:
Azért ahogy elnézem az Ubi$oft is kezd az EA és az M$ mintájára dolgozni, hogy PC-re csak letöltőkódot adnak... A Reveal trailerben 1:51-nél, ahol a dobozképek vannak: PC Digital Download...
Viszont az elég fura, hogy egy teljes bekezdésben lehet ecsetelni a különböző extra dlc-ket, előrendelői extrákat, és bolti változatokat... Az ember azt hinné, ha megveszi a játékot akkor egy teljes programot adnak a pénzéért, aztán kiderül mégsem.