Dinamikus időjárást kapunk, ami kihat majd a játékmenetre földön, vízen, levegőben, és több rombolnivaló lesz. Meg lesznek hatalmas járművek, amikkel őrült módon játszhatunk – nagyjából ez az egyetlen érdemleges információ a Battlefield 1-ről így, az E3 2016 hajnalán, plusz kaptunk egy újabb trailert, amiben gameplay-felvételeket is láthatunk. De ez nagyjából igaz volt az egész EA Play nyitányra. Ja, és nyáron lesz nyílt béta.
E3 2016: Battlefield 1 gameplay-trailer is jött
A Battlefield 1 sem maradt le a palettából, amiről megtudtuk, hogy az időjárás igen nagy szerepet kap benne.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Battlefield 1 megjelenés:
2016. október 21.
Battlefield 1 gépigény:
CPU: 3900 MHz,
RAM: 8192 MB,
VGA: 2048 MB,
HDD: 50 GB
Ha a játékmenetet megnézed: mindenki szaladgál össze-vissza mint gatyában a fing (pont mint a BF3-ban). A közelharc mostmár bayonettel meg lapáttal megy (újítás). A tankokból mostmár oldalt látsz ki ami annyira zavaró hogy inkább külső nézetbe játszanak (újítás). A repülők összevissza repkednek és lezuhannak a noobok... iylet eddig is tudott. Van irányítható léghajó, ez tényleg innováció feltéve, hogy nem olyan szinten irányítható mint a BF3 X-edik DLC-ben a nagy repülő. Nem mellesleg másik hírek alatt még azon veszekedtünk, hogy milyen idegesítő mikor ilyen szintű újításokat adnak ki egy DLC-ben... milyen érdekes, hogy ezt most egy teljes játékkal csinálják (remélem emellett mindenki emlékszik még a BadCompany2 kiegészítőjére).
Hogy mit várok tőle? Mit tudom én? Ők azért vannak, hogy ezt kitalálják! Egy jó játékot ami hű az előzőekhez és mégsem teljesen ugyanaz. Nem egy példa van az ilyen sikerre a játékvilágban (itt a DOOM, de ott van pl a Serious Sam, Shadow Warrior, New Order...).
Az első világháborús témával azt hittem elérik, hogy mégsem teljesen ugyanaz mint az előző, bár a gameplay nem támasztotta ezt alá...
Ha a játékmenetet megnézed: mindenki szaladgál össze-vissza mint gatyában a fing (pont mint a BF3-ban). A közelharc mostmár bayonettel meg lapáttal megy (újítás). A tankokból mostmár oldalt látsz ki ami annyira zavaró hogy inkább külső nézetbe játszanak (újítás). A repülők összevissza repkednek és lezuhannak a noobok... iylet eddig is tudott. Van irányítható léghajó, ez tényleg innováció feltéve, hogy nem olyan szinten irányítható mint a BF3 X-edik DLC-ben a nagy repülő. Nem mellesleg másik hírek alatt még azon veszekedtünk, hogy milyen idegesítő mikor ilyen szintű újításokat adnak ki egy DLC-ben... milyen érdekes, hogy ezt most egy teljes játékkal csinálják (remélem emellett mindenki emlékszik még a BadCompany2 kiegészítőjére).
Hogy mit várok tőle? Mit tudom én? Ők azért vannak, hogy ezt kitalálják! Egy jó játékot ami hű az előzőekhez és mégsem teljesen ugyanaz. Nem egy példa van az ilyen sikerre a játékvilágban (itt a DOOM, de ott van pl a Serious Sam, Shadow Warrior, New Order...).
Az első világháborús témával azt hittem elérik, hogy mégsem teljesen ugyanaz mint az előző, bár a gameplay nem támasztotta ezt alá...
Egyébként semmi újítást nem látok. Mondhatnám azt, hogy ha olyan lesz mint a BF3 akkor az király mert az volt talán a kedvenc BF részem, de az a helyzet hogy van benne 2-300 órám és nem igazán akarok már játszani vele, világháború skin ide vagy oda...
Egyébként semmi újítást nem látok. Mondhatnám azt, hogy ha olyan lesz mint a BF3 akkor az király mert az volt talán a kedvenc BF részem, de az a helyzet hogy van benne 2-300 órám és nem igazán akarok már játszani vele, világháború skin ide vagy oda...