Az E3-as EA konferencián Patrick Bach egy ötfős csapattal prezentálta a Battlefield 4 többszereplős játékmódját. Ebben az az érdekes, hogy eleddig a Battlefieldekben egy csapat csupán négy tagot számolt. Hogy miért növelték meg a létszámot? A válasz egyszerű: mert a játékosok ezt szerették volna.
„Nagyobb osztagot kértek” -- mondta Aleksander Grondal producer a Joystiqnak. – „Úgy véljük, az öt jó szám. Így lehetőség nyílik még több csapatalapú játékra. Több lehetőséged van, nagyobb teret tudsz lefedni. A négyfős csapat tervezői választás volt még az elején -- bocsánat, de nem igazán emlékszem, miért a négyre esett a választásunk. Tudod, mintha fényévekre lennének az előző játékok. De az öt az egy kicsit jobb, több rugalmasságot és több érdekes választást nyújt.”
Tehát a mi kérésünkre növelték meg eggyel a csapattagok számát, amely reményeik szerint még érdekesebbé teszi majd a Battlefield 4 Commander móddal is megtámogatott multiplayerét.
Battlefield 4 -- Megjelenés: 2013. november 1. (PC, Xbox 360, PlayStation 3) -- Gépigény: nem ismert
Ja, ez így van, kivétel a BF2 és 2142. Előbbi a legsikeresebb darab, ami lényegében a legjobb is és arra épül az összes többi rész.
Egyébként én már várom, és ti?
Egyébként én már várom, és ti?
"Ennek kellett volna lennie a Battlefield 3-nak."
"Ennek kellett volna lennie a Battlefield 3-nak."