• Érkezik a Dying Light 2
  • A játék realisztikusabb harcrendszerrel, új parkour elemekkel és logikai feladványokkal jön
  • Valamint a térképe is négyszer akkora lesz, mint az első részben bejárható terep

Nemrégiben érkezett az utolsó DLC a Dying Light első részéhez, az E3-on pedig az is kiderült, hogy a Techland nagyban dolgozik már a folytatáson. Hogy mennyire komolyan veszik a második rész mélységét, azt már az is jelzi, hogy a sztoriért Chris Avellone mellett a Witcher 3 egyik legjobb történetszálának írói is felelnek, most pedig a játék vezető designere a folytatás más aspektusairól is beszélt egy keveset az egyik interjúja során.

dying-light-2-02.jpg

 

Tymon Smektala szerint a mozgáson, a harcon és a felszerelések készítésén is csavartak egy sort, kiemelte például azt, hogy új módon használhatjuk majd ki a környezetben rejlő lehetőségeket. Átvetődhetünk ablakokon és egyéb akadályokon egyenesen az ellenfelek nyakába, de számíthatunk parkour mozdulatokkal megoldható logikai feladatokra is.

A harcrendszer Smektala szerint realisztikusabb és dinamikusabb lesz, ahol kiszámíthatjuk az ellenfelünk támadásait, és ez alapján kereshetjük a lehetőséget, amikor lecsaphatunk. Ami pedig a játékteret illeti, ezen is növeltek a készítők: a Dying Light 2 térképe összesen négyszer akkora lesz, mint amennyi az első részben bejárható terület volt.

dying-light-2-pre.jpg