• Az MGS is UE 5 kezelést kapott
  • Az eredmény lenyűgöző
  • Közel 8 percnyi videó készült belőle

Az Epic Games először 2020 májusában mutatta be az Unreal Engine 5-öt a PlayStation 5-ön, egy valós idejű techdemót leplezve le, amely klausztrofób belső tereket és egy hatalmas, romokkal teli sivatagi tájat mutatott be. Azóta több stúdió is megerősítette, hogy új projektjeiket a next-gen technológiára építik, köztük a The Coalition, a Game Science és a Konami is. Eközben tavaly év végén a Fortnite lett az első játék, amely hivatalosan is az UE5-öt használta. A motor néhány leglenyűgözőbb alkalmazása azonban továbbra is a rajongók által készített projekteknek köszönhetően kel életre és most is egy ilyenre láthatunk példát. A Just An Idea Studio nemrég újra végigjátszotta az 1998-as klasszikust, a Metal Gear Solidot, és úgy döntött, hogy megvizsgálja, mit tudna a cím a modern technológiát használva. Az Unreal Engine 5, annak virtualizált geometria rendszere, a Nanite, valamint a fejlesztett megvilágítás és tükröződések rendszere, a Lumen segítségével a Just An Idea Studio egy közel nyolc perces játékmenet-demót készített a Kodzsima Hideo által megalkotott, népszerű játékból. Az MGS világítása és árnyékai még sosem néztek ki olyan jól, mint az alábbi videóban:

metal-gear-solid-ue5-740x401.jpg