Nem tudom, hogy mekkora a mezsgye a magabiztosság és a beképzeltség között, de mindenesetre annak tükrében, hogy már a Mass Effect is trilógiának készült még az első rész megjelenése előtt, a szememben a BioWare kezdi átlépni ezt a határt. Most éppen a Dragon Age: Origins vezető dizájnerét, Brent Knowlest interjúvolták meg a tengerentúlon, aki elkotyogta, hogy bár a legújabb termékük csak jövőre debütál, már tervezik is az esetleges folytatást. Sőt, mindenki kedvencei, a fizetős, letöltős tartalmak -- valószínűleg úgy, ahogyan a Neverwinter Nights első részében a modulok -- is érkeznek majd. Reméljük, a magabiztosság egy remek játék miatt van, ha már a képekről és az elcsepegtetett információkról ez egyelőre nem is nagyon látszik a BioWare rajongók nagy része szerint.
Dragon Age: kell egy folytatás!
Bár a Dragon Age még a megjelenés közelében sincs, sőt, a megjelent képek és videók igen csak megosztják a remélt rajongókat, a BioWare igencsak magabiztos...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Dragon Age: Origins megjelenés:
2009. november 20.
Dragon Age: Origins gépigény:
CPU: 1400 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 20 GB
Igen, több részben adják ki, de csak neked.
Amúgy szerintem minden sorozatot több részben adnak ki, nem egyszerre az összes részt. Mi lett volna, ha a GTA 1-2-3-4-et egyszerre adták volna ki. Vagy a Might and Magic 1-9-et.
Remélem okkal és nem csak a szájuk nagy , hanem valami maradandót alkotnak!
Egyébként szoftverfejlesztőknél azért nem túl meglepő az előretervezés, olyan nincs hogy csak és kizárólag egy dolgot fejlesztenek, előre is kell tekinteni. Attól hogy jövő ilyenkorra megcsinálnak egy-két sketchet, storyboardot, stb. és esetleg bukta az első rész, nem biztos hogy a kardjukba dőlnek. Ha elindítanak egy új project, az attól még lehet low priority. Megy a fejlesztése, de az erőforrások töredéke van ráállítva valószínűleg. Egyébként meg ha adott egy sikeres fejlesztőcég, a kudarcnak inkább csak pénzügyi, felsővezetői okai lehetnek. Szó mi szó a Bioware-nek pedig nem nagy kockázat sikeresnek nevezni(szakmailag, pénzügyileg nem tudom hogy állhatnak), tehát szeretném elejét venni a "beképzelt Bioware" beszólásoknak.
Amúgy meg már abból, hogy hozzácsapták az alcímet, nyilvánvalóvá vált, hogy több rész lesz, és az első a kezdeteket meséli el. Szóval azért ez nem volt akkora meglepetés .
Hohohóó. Hátrébb az agyarakkal. Bár csak pár szerepjátékos fórumtársammal beszéltünk a játékról, de ők is (mint ahogy jómagam is) nagyon ígéretesnek tartják. A grafika gyönyörű, igaz nem Crysis szintű (hálaistennek hozzáteszem) és az infók alapján a játékmenet sem faék egyszerűségű lesz, ahogy a mai RPG-kben megszokhattuk.