Doug Church kalandos karriert tudhat maga mögött, hiszen miután otthagyta az MIT-t, a Looking Glass Studioshoz csatlakozott, ahol az Ultima Underworld, Ultima Underworld II, System Shock és Thief játékok fejlesztésébe segített be, majd átigazolt az Eidos Interactive-hoz, utána az Ion Storm Inc.-hez, a Crystal Dynamicshoz, 2005-ben Electronic Artshoz, ahol Stephen Spielberggel a Project LMNO-n dolgozott, most pedig a Valve létszámát gyarapítja, ahol egyelőre még nem tudni, min fog dolgozni. Talán az Episode 3-hoz lát hozzá, de az is lehet, hogy egy teljesen új projekt szerves része lesz, majd meglátjuk...
Doug Church a Valve-nál
A Deus Ex, a Thief és a System Shock játékok fejlesztésében részt vett Doug Church csatlakozott a Valve gárdájához.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Ultima Underworld: programozó
System Shock: projektvezető, főprogramozó
Thief: mindenes (a stáblistában "Himself" néven szerepelt, ami meglehetősen nagy megbecsülést jelent...)
System Shock 2: programozó
Thief 2: a motor programozója
Deus Ex: programozás, tervezési ötletek
Tomb Raider: Legend: tervező
Az EA-nél executive producer volt, azaz ő felet a játékok gyártásáért, részt vett a tervezési, programozási, tesztelési munkákban, konzultált a készítőkkel. Az ipar egyik legismertebb és elismertebb figurája, már csak annak okán is, hogy húsz éve van a szakmában, és úgy ismeri, mint a tenyerét... (Amúgy nem rúgták ki sehonnan, sőt volt, ahol jelentős pénzeket kínáltak neki, ha marad, de őt mindig az újabb feladatok és kihívások izgatták.)
"Vizes fiú"? Hmm....
Egyetértek.
---------------
Egyébként még az életben nem hallottam erről a mukiról. Párszor kirúgták, azt látom, de mégis miről kellene ismernünk