- Játékmenet-videón a Doom Eternal
- Tíz perc démonirtás a játék első pályájáról
Volt szerencsénk kipróbálni a Doom Eternalt több alkalommal is, legutóbb éppen Varsóban jártunk egy próbakör erejéig, de az alábbi szakaszból sajnos nem rögzíthettünk felvételeket, úgyhogy már csak ezért is érdemes belekukkantani az IGN First kommentár nélküli képsoraiba. No meg azért is, mert ez itt a Doom Eternal, mely nem szöszöl, igen gyorsan, igen nagy dögökkel kell szembeszállni - még szerencse, hogy láncfűrészünk mindig kéznél van.
Most már csak a megjelenésig kell kibírni valahogy, bár addig még jó másfél hónap hátravan, reméljük többet is láthatunk majd a multiplayerre kihegyezett Battlemode-ból, a történetből, és eprsze a brutális glory killekből.
- PC
- XBOX One
- PS4
A 2016-os Doom az köszöni szépen jól van. Mái napig nem merült feledésbe. Az Eternalról nem igazán tudok nyilatkozni, mert még nem jelent meg.
A Resident Evil 2 remake azért egy rossz példa, mert az a játék se formabontó, vagy egyedi, vagy modern és összetett. Elég csak megnézni a Resident Evil 4 elődjét, akár a Dead Space-t ergo nem találták fel újra a meleg vizet, hanem már meglévő játékmechanikákat hasznosítottak újra.
Ahogy azt se igazán érted, hogy simán fel lehet húzni egy játékot egy adott játékmechanika köré, ha az a játékmechanika elég jól van tálalva. Pl be lehet hozni egy-egy új fegyvert, szörnyet, aminek leterítéséhez más-más taktika és fegyver dukál esetleg új játékelemet, és nem utolsó sorban a reszponzív irányítás, ami tovább színesíti az összképet.
Példának okáért a Dark Souls játékokban is csak csapkodsz. Ott az ellenségek sokfélesége és a pályadesign ami pazar. Vagy a Devil May Cry játékokat is le lehet egyszerűsíteni ezen analógia mentén.
Nem "csak" call of dutyn szocializálódtam, ami az avatart illeti már tizen X éve ez van feltöltve. De ha már itt vagyunk a cod2 egy nagyon is jó alkotás lett. A célközönség adott , attól hogy te nem tudsz róla még mindig ez a korosztály a cél, itt a legjobban eladható az alkotás. Tény hogy a fejlesztők az eredeti doomhoz hasonló játékot akartak és hoztak létre. Ez mind nagyon szép és jó csak azzal nem számoltak hogy ez már kevés lesz 2016-ban. Kb a serious sam lövöldéhez hasonló játékmenet. Beérsz egy nagy terembe BUMM lezárulnak az ajtók,özönlenek rád a gonosz démonok amit minden nehézség nélkül szétlősz, aztán mikor mindenkivel végeztél akkor mész tovább. Unalomba fulladó játékmenet. És most kiadnak egy ugyanolyat ráncfelvarrva, egy két újdonsággal. 60€. :)))) Barátom..
A cod 2 nem más, mint egy végtelenül buta military-shooter, amit nem sok választ el attól hogy rail-shooter legyen, ahol a tonnányi előre szkriptelt klisés és demagóg jelenetet csak néha-néha váltja a játékmenetre emlékeztető szekvencia. Ahogy a játékmenet se áll másból, mint fedezékből lövöd a sík hülye ellent néha újratöltesz. A pályák annyira lineárisak, hogy ha egy kicsit letérsz az útvonalról, egyből visszadob az előző checkpointig. (szerencsésebb esetben láthatatlan falba ütközöl).
Értem én, hogy számodra ez a fajta játékmenet és történetmesélés az iparági standard, de én egy játékkal játszani akarok és nem a "Ryan közlegény megmentése" és A "Sólyom végveszélyben" c. film sziruposabb tesco gazdaságos kiadását akarom látni pepitában. ;)
Gondolom a Doom-nak is fél órás klisés átvezetőkkel, fedezékrendszerrel, Quick Time Eventekkel, kell rendelkezni, hogy megfeleljen a játékosok és "magas" elvárásainak.
De mit is várok tőled, ha a kommentjeid is olyanok, mint ha valami random generátorral készülnének. :D
Nem "csak" call of dutyn szocializálódtam, ami az avatart illeti már tizen X éve ez van feltöltve. De ha már itt vagyunk a cod2 egy nagyon is jó alkotás lett. A célközönség adott , attól hogy te nem tudsz róla még mindig ez a korosztály a cél, itt a legjobban eladható az alkotás. Tény hogy a fejlesztők az eredeti doomhoz hasonló játékot akartak és hoztak létre. Ez mind nagyon szép és jó csak azzal nem számoltak hogy ez már kevés lesz 2016-ban. Kb a serious sam lövöldéhez hasonló játékmenet. Beérsz egy nagy terembe BUMM lezárulnak az ajtók,özönlenek rád a gonosz démonok amit minden nehézség nélkül szétlősz, aztán mikor mindenkivel végeztél akkor mész tovább. Unalomba fulladó játékmenet. És most kiadnak egy ugyanolyat ráncfelvarrva, egy két újdonsággal. 60€. :)))) Barátom..
Üres lövölde a játék, nem adja a feelinget mint anno. De persze a célközönség a 14-21 éves korosztály lehet akik még el vannak vele.
Gondolom a Doom-nak is fél órás klisés átvezetőkkel, fedezékrendszerrel, Quick Time Eventekkel, kell rendelkezni, hogy megfeleljen a játékosok és "magas" elvárásainak.
De mit is várok tőled, ha a kommentjeid is olyanok, mint ha valami random generátorral készülnének. :D
Üres lövölde a játék, nem adja a feelinget mint anno. De persze a célközönség a 14-21 éves korosztály lehet akik még el vannak vele.