A Black Myth: Wukong elképesztő teljesítménye remekül mutatja, hogy hiába szajkózzák a cégek (legyen szó filmekről vagy játékokról) az úgynevezett „modern közönség” fontosságát, az emberek túlnyomó többsége szimplán csak jó játékokkal akarja elütni a szabadidejét, amikben nincsenek erőltetett mikrotranzakciók és mindenféle propaganda. A kínai Game Science akció-RPG-je pillanatok alatt felkúszott a Steam listájának második helyére egyidejű játékosszám terén, ráadásul csak ezen a platformon 879 millió dolláros bruttó bevételt hozott a csapatnak, ami lenyűgöző eredménynek számít annak fényében, hogy csupán 70 millió dollár volt a program költségvetése. Ez utóbbi egyébként a Bloomberg jelentéséből derült ki, ami a Game Science legnagyobb befektetője, a Hero Games által megosztott számok (azt említettük már, hogy két hét alatt 18 millió darabot adtak el az alkotásból?) alapján íródott, és az is kiderült belőle, hogy már gőzerővel készül a játék kiegészítője – korábban ugyebár csak szóbeszédek voltak ezzel kapcsolatban.
A kép forrása: Steam
„Nem telik el újabb hat év a kínai mitológián alapuló sorozat következő fejezetéig, bár az nem egy folytatás lesz” – mondta Daniel Wu, a Hero Games vezetője. „A Game Science egy [Black Myth: Wukong] bővítményen dolgozik, ami lehetőséget ad arra, hogy második alkalommal is pénzt termeljen a játék. A 2022-es, hasonló játékstílussal és dizájnnal rendelkező Elden Ring megmutatta, hogy egy kiegészítő megjelenése – az idén nyáron debütált Shadow of the Erdtree – miként járulhat hozzá az alapmű eladásainak újbóli fellendüléséhez” – tette hozzá. A jelek szerint tehát nem holmi egy délután alatt kipörgethető DLC-re, hanem egy terjedelmesebb expanzióra számíthatunk a szóban forgó csapattól, ami mindenképp jó hír a rajongók számára – kíváncsian várjuk, hogy végül hol áll meg a mutató az eladásokat illetően.
A képek forrása: Steam