E pakk neve pedig Flames of Vengeance, és ahogy ez a cím is utal rá, az előző rész végén kurtán-furcsán magára hagyott sárkánylovagunk bosszúját teljesíthetjük be, azaz végre befejezhetjük a félbehagyott kalandot (sőt, azt is megtudhatjuk, mi lett a sorsa Kevinnek, a beszélő disznónak vagy épp Derknek és Danának, Broken Valley szerelmespárjának). Talán mondanom sem kell, hogy a régi karakterünk megmarad, tehát aki akarja, valóban ott folytathatja a mókát, ahol megszakadt. Aki viszont törölte a korábbi mentéseit, az se keseregjen: új játékot indítva egy 35-ös szintű figurát készíthetünk, tetszés szerint feltápolva, így megfelelve a friss, kb. húsz órányi játékidőt és több mint 35 új küldetést kínáló anyag magasabb követelményeinek.
Persze elég sovány lenne a pakk, ha csak ennyit kapnánk – főleg, hogy a lezáratlan sztorin kívül nem kevés bug, egyensúlyzavar és más probléma zavarta meg az amúgy kellemes játékélményt. Nos, a belga srácok ezt is megoldják egy füst alatt, sőt, nemcsak a hibák kiirtását ígérték meg, de a bevezetőben emlegetett közösség visszajelzéseit, kéréseit is figyelembe veszik és kielégítik, sőt, továbbfejlesztették a grafikusmotort is , a bekezdés alatt láthatjátok az összehasonlítást a régi és az új látványról, eléggé szembetűnő a különbség. Természetesen a bogármentesítésből azok sem maradnak ki, akik nem akarják megvenni az expanziót, ők egy patch formájában juthatnak majd hozzá a javításokhoz.
Az alapjáték meglétét igénylő, tehát nem önálló pakk Németországban augusztus 10-én jelenik meg. A nemzetközi kiadásra októberig kell várnunk, ám ekkor rögtön két választást is kínál a kiadó Focus Home Interactive: akinek megvan az Ego Draconis, az megveheti külön az expanziót, akinek viszont nincs, az picivel magasabb áron a Divinity II - The Dragon Knight Saga című csomagot, amely tartalmazni fogja a „remastered” alapjátékot és a kiegészítőt is, hasonló módon, mint annak idején a Witcher bővített kiadása. A Saga egyaránt megvásárolható lesz PC-re és Xbox 360-ra, de egyelőre úgy tűnik, a konzolosok csak ehhez juthatnak hozzá, mivel a fejlesztők szerint letölthető tartalomnak, azaz DLC-nek túl nagy lenne a Flames of Vengeance.
Persze elég sovány lenne a pakk, ha csak ennyit kapnánk – főleg, hogy a lezáratlan sztorin kívül nem kevés bug, egyensúlyzavar és más probléma zavarta meg az amúgy kellemes játékélményt. Nos, a belga srácok ezt is megoldják egy füst alatt, sőt, nemcsak a hibák kiirtását ígérték meg, de a bevezetőben emlegetett közösség visszajelzéseit, kéréseit is figyelembe veszik és kielégítik, sőt, továbbfejlesztették a grafikusmotort is , a bekezdés alatt láthatjátok az összehasonlítást a régi és az új látványról, eléggé szembetűnő a különbség. Természetesen a bogármentesítésből azok sem maradnak ki, akik nem akarják megvenni az expanziót, ők egy patch formájában juthatnak majd hozzá a javításokhoz.
Az alapjáték meglétét igénylő, tehát nem önálló pakk Németországban augusztus 10-én jelenik meg. A nemzetközi kiadásra októberig kell várnunk, ám ekkor rögtön két választást is kínál a kiadó Focus Home Interactive: akinek megvan az Ego Draconis, az megveheti külön az expanziót, akinek viszont nincs, az picivel magasabb áron a Divinity II - The Dragon Knight Saga című csomagot, amely tartalmazni fogja a „remastered” alapjátékot és a kiegészítőt is, hasonló módon, mint annak idején a Witcher bővített kiadása. A Saga egyaránt megvásárolható lesz PC-re és Xbox 360-ra, de egyelőre úgy tűnik, a konzolosok csak ehhez juthatnak hozzá, mivel a fejlesztők szerint letölthető tartalomnak, azaz DLC-nek túl nagy lenne a Flames of Vengeance.
Nem tudni, mennyibe kerül majd a kiegészítő?