Az E3 egyik sokak számára kedves bejelentése volt a Dishonored 2, amelyben ráadásul már nemcsak Corvót irányíthatjuk, hanem a felcseperedett Emilyt is. Mint azonban kiderült, a két karakter között nem váltogathatunk, így minimum kétszer végig kell majd játszanunk a játékot.
Mint az a Mashable stábjának nyilatkozó Harvey Smith szavaiból kiderül, a játék elején (amely 15 évvel játszódik az előző rész befejezése után), egy prológusban bő fél órát játszhatunk Emilyvel, majd a drámai csúcsponton választanunk kell: vele folytatjuk tovább a kalandot, vagy átváltunk Corvóra. Ez a döntés azonban végleges: bárki mellett is tesszük le a voksot, onnantól kezdve az ő útját járjuk, az ő szemszögéből éljük át az eseményeket, és bár mindketten ugyanazon küldetéseket hajtják végre, eltérő jellemük és képességeik révén a játékélmény is merőben más lesz. Ráadásul, akárcsak az első részben, itt is többféle irányba fejleszthetjük karaktereinket, más-más játékstílus próbálhatunk ki.
Emily jóval fifikásabb Corvónál, és míg utóbbi a klasszikus Possession, Rat Swarm és Blink képességgel bír, a lány a Mesmerize, a Shadow Walk és a Far Reach közül választhat. Míg a férfiú a Blinkkel a kiválasztott pontra teleportál, addig védence a Far Reach segítségével egy „mágikus csápot” lő ki és odahúzza magát, miközben végig látható marad. Ez jóval több variációs lehetőséget kínál, hiszen nemcsak egy falhoz tapadhatunk, de magunkhoz is ránthatjuk ellenségeinket, hogy a levegőben döfjük le őket.
Ám az, hogy kivel játszunk, nemcsak a taktikát befolyásolja, jóval mélyebb rétegei is vannak. Mindkét hősünk teljes szinkront kap, ami közvetlen hatással van a sztorira, hiszen két, eltérő egyéniséget irányítunk: Corvo egy középkorú férfi, aki először tér haza szülőföldjére, Serkonosba, míg Emily egy 25 éves száműzött, bujdosó császárnő, így az erős narratíva miatt valóban megéri majd kétszer, sőt többször is végigjátszani a játékot.
A Dishonored 2 megjelenése 2016-ban várható PC, PlayStation4 és Xbox One platformra. Alant még egyszer, ismétlésképpen az E3-as trailer.
Am remélem a választás, hogy melyik karakterrel játszunk, nem fogja azt eredményezni hogy a másik meghal, és akkor megint csak találgathatnánk hogy melyik a kanonikus sztoriszál, mint ahogy most is egy az előzőből semelyik ending-opcióhoz nem odaillő felütéssel alapozzák meg a Dishonored 2-t.
Am remélem a választás, hogy melyik karakterrel játszunk, nem fogja azt eredményezni hogy a másik meghal, és akkor megint csak találgathatnánk hogy melyik a kanonikus sztoriszál, mint ahogy most is egy az előzőből semelyik ending-opcióhoz nem odaillő felütéssel alapozzák meg a Dishonored 2-t.