Az első és legszembetűnőbb változás a grafikában vehető észre: az Akella fejlesztői is átálltak a teljes 3D-s motor használatára (ezt bemutató videót innen tölthetitek le). Ez sokban emlékeztet a Heroes V kinézetére, de a jellegzetes Disciples-dizájn megmaradt. A gépigény viszont az ígéretek szerint nem lesz magas.
A játékban több mint 150 karakter fog szerepelni, ebbe beletartoznak a hősök, a szörnyek, a szellemek és más lények. A harctér is átalakul; bár a két térfél megmarad, de most rácsokra lesz osztva, a sárkány például, hatalmas méreténél fogva, ebből 12 egységet foglal el. A körökre osztott harc és játékmenet természetesen marad a régi.
Összesen 3 játszható faj lesz, név szerint az emberek, a légió és az elfek. Több oldal majd a kiegészítőkkel jön, de nem tudni, újak lesznek-e, vagy a már ismert törpék és élőhalottak. A térkép és a városok nézete is szinte egy az egyben hajaz a vetélytárs Heroes-sorozat legutóbbi részére, de utóbbi működése ugyanaz maradt, ehhez nem nyúltak. Tehát megint lehet majd választani, melyik egységtípus merre fejlődjön, ahogy szintet lép.
A Strategy First és az Akella közös projektje egyelőre jó úton halad a 2008. második negyedévi megjelenés felé. Amennyiben új videókat vagy képeket adnak ki, ti is egyből megtaláljátok nálunk.
A játékban több mint 150 karakter fog szerepelni, ebbe beletartoznak a hősök, a szörnyek, a szellemek és más lények. A harctér is átalakul; bár a két térfél megmarad, de most rácsokra lesz osztva, a sárkány például, hatalmas méreténél fogva, ebből 12 egységet foglal el. A körökre osztott harc és játékmenet természetesen marad a régi.
Összesen 3 játszható faj lesz, név szerint az emberek, a légió és az elfek. Több oldal majd a kiegészítőkkel jön, de nem tudni, újak lesznek-e, vagy a már ismert törpék és élőhalottak. A térkép és a városok nézete is szinte egy az egyben hajaz a vetélytárs Heroes-sorozat legutóbbi részére, de utóbbi működése ugyanaz maradt, ehhez nem nyúltak. Tehát megint lehet majd választani, melyik egységtípus merre fejlődjön, ahogy szintet lép.
A Strategy First és az Akella közös projektje egyelőre jó úton halad a 2008. második negyedévi megjelenés felé. Amennyiben új videókat vagy képeket adnak ki, ti is egyből megtaláljátok nálunk.
Nekem a legjobban az élőholtak jöttek be, de jók még az emberek is. A törpöknél sok a haszontalan karakter, a démonoknál a gargolyk nem rosszak.
Nekem a legjobban az élőholtak jöttek be, de jók még az emberek is. A törpöknél sok a haszontalan karakter, a démonoknál a gargolyk nem rosszak.
Én igazán sajnálom h megváltozik a harcrendszer, szerintem nagyon el volt találva a kettőben, és a mozgolódás nem biztos h jót fog tenni...
Majd kiderül,én nagyon várom ezt a játékot
De akkor most mikor jelenik meg?
Ja és Alyr: az emberek szerintem egyáltalán nem gyengék.
De tényleg Talán az elf gyengébb nála! A legerősebb a törpe meg az élőhalott.
AVE
2 Nagy hibája azonban van. A várostrom nagyon rossz, az örzőt nekem pl csak törpékkel sikerült megölnöm. A másik rossz a mágia rendszer. Az ellenfeleket harc nélkül mágiával is símán ki lehet preparálni. Ezeken remélem javítanak.
AVE