
Forradalmian új shadertechnológiát vezetnek be, amivel már nem csak gyönyörű 3D-s modelleket jeleníthet meg a videokártya, de a processzor munkájába is besegít. Ezzel együtt nagyobb támogatást kapnak a többmagos processzorok is.
Végül pedig a Tesselation eljárást is leleplezték, ami, hasonlóan az ATi 2001-ben bejelentett TruFormjához, a játékban szereplő modelleket darabokra bontva részletesebbé teszi azokat. Ezzel a technológiával a videokártya a 2500 poligonos fát szétdarabolja, és egy 4000 poligonos modellt készít belőle, miközben ez nem megy az fps (kvázi a sebesség) rovására.
Most azonnal megyek, és veszek egy Xbox-ot, nem tökölök tovább, a gépem a 9800GX2-vel meg elmehet a sunyiba, nem is van új játék szinte amivel ki tudnám használni a képességeit, szóval a PC az utolsókat rúgja...
Most azonnal megyek, és veszek egy Xbox-ot, nem tökölök tovább, a gépem a 9800GX2-vel meg elmehet a sunyiba, nem is van új játék szinte amivel ki tudnám használni a képességeit, szóval a PC az utolsókat rúgja...
majd akkor éri meg új directx11 videókártyát venni ha az nem csak teljesítményben lesz jobb a 9-től hanem nem fél évig működik hanem legalább 3 évig
majd akkor éri meg új directx11 videókártyát venni ha az nem csak teljesítményben lesz jobb a 9-től hanem nem fél évig működik hanem legalább 3 évig