A rombolható környezet, ha jól van megcsinálva, nagyot dob a játékélményen, hiszen ki ne szeretne falakat ledöntve randalírozni a pályán, s éppen ezért van nagy vonzereje a Battlefield 3-nak is, hiszen a játékmenet szerves részét képezik az amortizálható tereptárgyak, sőt a játék egyik fejlesztője szerint minden játékban kellene, hogy legyen ilyen.
Bach meglátása szerint a rombolható környezet gyökeresen megváltoztatja a játékosok taktikáját, s így minden programban kellene, hogy legyen ilyen. Továbbá hozzátette azt is, hogy talán azért nem terjedt még el ez, mert az emberek hozzászoktak a statikus környezetekhez, s bele sem gondoltak a változásba. Ne felejtsük el azonban, hogy a Battlefield 3 előtt is volt jó pár olyan játék, amiben rombolhattunk, a DICE tehát nem találta fel a spanyolviaszt, csak éppen jelenleg náluk van a legfejlettebb technológia -- azt pedig már talán nem kell ecsetelni, hogy mennyire nem egyszerű egy jól működő rendszert a rombolás köré építeni, ami alaposan hátráltatja ennek a játékmenet-elemnek a terjedését.
„Mindent figyelembe véve ez a Battlefield egy behemót. Általánosságban elmondható, hogy a Battlefield-sorozat olyat nyújt, amit mások nem tudnak. Izgalmas játékélményt adunk, amihez járművek, csapatjáték és óriási játszóterek csatlakoznak, de ugyanakkor klausztrofóbiás, szűk folyósokon vívott csatákat is kínálunk -- van mit csinálni egy Battlefield-játékban! Úgy gondolom, senki sem tudja felvenni velünk a versenyt, ha a változatosságról van szó, és ezalatt nem csak azt értem, hogy miket nyújtunk, hanem azt is, hogy mi minden történhet meg.
Aztán persze ott van még a dinamikusan rombolható környezet is, amihez hasonlót még nem láttunk más játékban -- bár azt gondolná az ember, hogy volna valaki, aki készen állna versenyezni velünk.” -- Patrick Bach
Aztán persze ott van még a dinamikusan rombolható környezet is, amihez hasonlót még nem láttunk más játékban -- bár azt gondolná az ember, hogy volna valaki, aki készen állna versenyezni velünk.” -- Patrick Bach
Bach meglátása szerint a rombolható környezet gyökeresen megváltoztatja a játékosok taktikáját, s így minden programban kellene, hogy legyen ilyen. Továbbá hozzátette azt is, hogy talán azért nem terjedt még el ez, mert az emberek hozzászoktak a statikus környezetekhez, s bele sem gondoltak a változásba. Ne felejtsük el azonban, hogy a Battlefield 3 előtt is volt jó pár olyan játék, amiben rombolhattunk, a DICE tehát nem találta fel a spanyolviaszt, csak éppen jelenleg náluk van a legfejlettebb technológia -- azt pedig már talán nem kell ecsetelni, hogy mennyire nem egyszerű egy jól működő rendszert a rombolás köré építeni, ami alaposan hátráltatja ennek a játékmenet-elemnek a terjedését.
Akkor vagy NAGYON szerencsés vagy,vagy csak véded a DICE-t.Ne érts félre,élvezném a játékot,ha nem dobna ki minden második szerverről.
"Ennél bugosabb játékot rég játszottam.Belesüllyedsz a földbe,random kifagy.Laggol. Sokadszorra kifagy,ha belépek egy szeróra,erre,ha egyszr sikerül,fekete,sötét a kép,de a játékot "látom"."
Nekem is hasonló problémák vannak a multipalyer-el meg a singleplayer-el is. Én se értem hogy hogyan lehetett így kiadni a játékot, mert így nagyon játszani vele.
Remélem hogy egy patch formájában majd kijavítják ezeket a problémákat.
Aki ezt a darab szart védi,az meg is érdemli.Ennél bugosabb játékot rég játszottam.Belesüllyedsz a földbe,random kifagy.Laggol.
Sokadszorra kifagy,ha belépek egy szeróra,erre,ha egyszr sikerül,fekete,sötét a kép,de a játékot "látom".
Hogy a francba lehetett ezt így kiadni?Ha ez így marad,visszaviszem a boltba,mert így csak kidobtam 10000Ft-ot az ablakon.
A susulykaanyád DICE!
A multiplayer meg nagyon állat, nekem bejön.
A kampány szerintem eléggé...átlagos.Semmi különös,sőt,unalmas.
Már Crysis rombolással is el lehetett lenni.