A Diablo 3 az aktuális konzolokon nem fest sokkal rosszabbul, mint PC-n, de ezt még lehetett fokozni. A PlayStation 4 Pro hardverét csak kevés játék használta ki igazán jól, szerencsére a Blizzard ördögi kódhalmaza ügyesen használta fel a konzol erejét. A Prón a felbontás skálája 1920x1080-tól egészen a 3840x2160-as felbontásig terjed, attól függően, hogy mennyi effekt és ellenfél terheli épp a gépet. A skála két véglete között található értékeknek is szemtanúja lehetük a játék során, és a felbontás dinamikus változtatása azért szükséges, hogy a 60 FPS-es teljesítmény folyamatosan fenntartható lehessen.
Végre van egy olyan fejlesztőcsapat, ami az 1080p-s készülékek tulajdonosaira is gondol, mivel ilyen kijelző használatakor a Full HD-nál magasabb felbontású szakaszok (például azok jelenetek, amik egy 4K-s TV-n 3840x2160-as felbontás mellett futnának) 1080p-re „egyszerűsödnek”. Ennek hozadéka pedig az élsimítás. Ez az élsimítási technika az úgynevezett supersampling, ezt a technikát fogja használni a Horizon Zero Dawn is. Az update tartalma nem merül ki annyiban, hogy növekedett a felbontás: olyan extra effekteket is kapunk, mint például az ambient occlusion, amitől az árnyékolás még hitelesebb lett.