A Deus Ex: Human Revolution kétség kívül nagyszerű játék volt, méltó az eredeti Deus Exhez. Egyetlen nagy problémája volt: a főellenfelek elleni harcok. Nem csak idegőrlően nehezek voltak, de csak egyféleképen, nyílt harccal intézhettük el a bossokat. Hiába fejlesztettük Adam képességeit lopakodásra, akkor is csak nyílt tűzharcban bonyolíthattuk le nézeteltéréseinket.
A Deus Ex: Mankind Divided direktora, Jean-François Dugas tweetje szerint ezt a hibát nem követik el újra. Amikor valaki rákérdezett nála, hogy lopakodós lesz-e a játék, imigyen felelt: „végig, még a bossoknál is, végre.”
As always and even on boss side, finally! “@DuBrowny: @Jeffachoo Will Mankind Divided by ghostable?"”
— Jean-François Dugas (@Jeffachoo) 2015. április 11.
Tehát a Deus Ex: Mankind Dividedben újra lehetőségünk lesz szellemként ténykedni, akárhol, akármikor, pont, mint az eredeti játékban. Tehát Adam a trailerben sem véletlenül csapott le láthatatlanul arra a derék, melák kiborgra.