Az augusztusban érkezett Deus Ex: Mankind Divided, a megjelenésekor még nem támogatta a DirectX 12-t, de az ötödik patch kiadásakor ez megváltozott. Sajnos viszont ez nem volt hibátlan, így sokaknak akadt gondja a legfrissebb DirectX-el. Az új frissítés (build 592.1) viszont elhozta a megoldást. Néhány játékmenetbeli hiba (Talos Rucker nem spawn-ol többé kétszer, és játékos mozgásának sebessége is újra normális) mellet a DirectX 12-ből fakadó problémákat is a javította.

DirectX 12 esetén, a javításnak köszönhetően javult a teljesítmény és a játék stabilitása, rövidültek a töltések, és a DirectX 12 már a launcher-ben, és magában a játékban is bekapcsolható, ennek változtatása viszont újraindítást követel. Továbbá a DirectX 12-t használatánál, már a multi-GPU-k is támogatást kaptak. A javítás bővebb információit itt találjátok.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!