Miután a Gameinformer magazin januári borítóján egy gyönyörű Destiny művészi kép jelent meg, valamint 14 oldalas exkluzív anyagot ígérnek, valószínűleg a jövő év kezdetén sok-sok biztos információval leszünk ellátva. De ez jelenleg nem érdekes, csak kellett valami felvezető.
Sokkal érdekesebbek az ezen nyomon összeszedett OXM-es hírmorzsák. Ezek szerint játszunk akár Titan, Warlock vagy Hunter kasztú karakterrel, használhatjuk ugyanazokat a fegyvereket, azok nem lesznek kasztspecifikusak, ellenben a páncélokkal. Lesznek úgynevezett Focusok, ezek szolgálnak majd arra, hogy egyedibbé, játékstílusunkhoz közelebbivé tegyük karakterünket. Focusok adják a fegyverek bónuszképességeit, javítják a mozgásunkat például duplaugrással vagy teleportálással, vagy éppen adnak új gránáttípusokat, kasztspecifikus különleges mozgásokat, mint a Titánok Nova Bombja és a Fist of Havoc nevű elektromos impulzus, vagy éppen a Warlock kaszt Heart of Fusion támogatása, esetleg a Circle of Night támadó skillje.
Helyszínekben sem lesz hiány, bár sokat még nem lepleztek le, de amit igen, azok igazán jól hangzanak. A Földön lehetőségünk lesz bejárni Régi Oroszországot (ezt láthattuk az E3-as videóban is), amelynek modelljéül a kazahsztáni Bajkonur Űrközpont szolgált. Megnézhetjük majd a Vénusz elárasztott, földalatti városait, beleértve az erősen védett Vex Citadel nevű állomást is. Ugyanakkor lehetőségünk nyílik beásni magunkat a Hold töredezett felszíne alá, vagy elruccanhatunk a Marsra, hogy elkenjük a területi háborút vívó idegenek száját.
Ha már idegenek, ezekről is van mit beszélni. Találkozhatunk a Fallen nevű lényekkel, akik nem azért lesznek különlegesek, mert afféle űrkalózok, hanem mert látható a lelkük (biztos azért, mert olyan mocskosak). Kalandozásaink közepette belefuthatunk majd a Starcraft zergjeire hajazó, hangyaszerű társadalomban élő Hive-ba, a robotok alkotta Vexbe, akik hasi erőforrást használnak (minden robot szívéhez a hasán át vezet az út). De lesz itt iparilag magasan fejlett és agresszíven terjeszkedő faj is, ők a Cabalok, és ember gyártotta, amnéziás robotok, akiket Exóként ismerhetünk majd meg.
A kooperatív küldetésekről szintén szó esett. Lesznek relatívan egyszerű Strike-ok és sokkal izzasztóbb Raidek. És persze a szokásos, egymást abajgató multiplayer módok sem maradhatnak ki, mint a deathmatch vagy a zone capture.
A Destiny bétatesztje 2014 elején indul, első körben PS-exkluzívként, míg a megjelenés valamikor az év közepén esedékes, Playstation 3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra. PC-re meg egyelőre biztos nem jön ki, mert a Bungie nem akarja túlvállalni magát.