A Bungie-nak igencsak ambiciózus tervei vannak készülő többjátékos, de egyszemélyes módban is végigjátszható lövöldéjükkel, a Destinyvel. Pete Parsons, a fejlesztőcég ügyvezető igazgatója a Gamesindustry Internationalnak adott interjújában elmondta, hogy nem kisebb a céljuk, mint egy olyan széria felépítése, amely túlszárnyalja a Halót.
„Szeretünk eposzi történeteket mesélni, és azt akarjuk, hogy az emberek a Destiny-univerzumot egy lapon emlegessék a Gyűrűk Urával, a Harry Potterrel vagy a Star Warsszal -- hasonlót láttunk már a Halóval” -- mondta Parsons. „Rendkívül büszkék vagyunk arra, amit elért a Halo, és biztos vagyok abban, hogy meg tudjuk ismételni azt a Destinyvel, sőt, talán még túl is szárnyalhatjuk.”
Parsons szerint az Activision is bízik bennük és legújabb üdvöskéjükben -- a kiadó szerint a Bungie újra és újra bizonyítja, hogy értenek a szórakoztatáshoz. A Destiny 2014-ben érkezik PS4-re, Xbox One-ra, Playstation 3-ra és Xbox 360-ra, és talán egyszer, ha a csillagok megfelelően állnak, PC-re is kijöhet.
Destiny -- Megjelenés: 2014. -- Gépigény: nincs
Túl sok az ismeretlen tényező és feleslegesen mutogatják az E3 gameplay videót..meg egy két plusz bevágás volt csak.... ez szerintem sok. De ne legyen igazam és legyen egy jó játék.
Túl sok az ismeretlen tényező és feleslegesen mutogatják az E3 gameplay videót..meg egy két plusz bevágás volt csak.... ez szerintem sok. De ne legyen igazam és legyen egy jó játék.
Ha megpróbálnánk mégis ezt a sztorik szintjén, nem is tudom mi lenne. De próbáljuk meg picit kielemezni az említett filmek sztorijait, h azok mitől egyediek és jók:
Star Wars: nem a szokványos scify kategória, hiszen itt nem a szokványos tudományos fantasztikum elemire épül teljesen. Nem az emberiség távoli jövőjéről vagy egy párhuzamos univerzumi történésekről szól és a nem is a történések tudományos oldalára fókuszál, hiszen ebből a szemszögből elvérezne, és pont ezért jó, mert a film inkább mese mint scify, ez az ami egyedivé és kis túlzással forradalmivá tette a Star Warsot. SW egy olyan mese ami az űrben játszódik változatos tájakon, tele élettel mely rengeteg különböző kultúrát takar és vannak benne titokzatos "mesei" elemek, mint az erő, melyek megragadják a nézőt. Természetesen sok másról lehetne még beszélni pl: fordulatos drámai epikus sztori,fénykard stb. de akkor sosem érnék a végére.
Gyűrűk Ura: egy vérbeli fantasy. Valószínűleg nagy hírnevének egy részét annak is köszönheti, h az első fantasyk között jelent meg és valójában ez teremtette meg a műfaj alapjait. Az olvasókat(mivel itt a könyv előbb volt) megragadta a sok új lény és faj melyek az addigi irodalomra nem voltak jellemzőek a varázslatos tájak az eposzi történet és az a bizonyos mágikus tárgy(na vajon mire gondolok?) ezek mind mind megragadták az emberek fantáziáját.
Harry Potter: egy olyan mese amely hétköznapi alapokat turbóz fel mesei elemekkel. Az olvasó szeretne abba a csodálatos iskolába járni ahova a főszereplők, szeretne olyan dolgokat látni és tenni amelyet az uncsi iskolapadban sosem tehet meg. A HP legfőbb erőssége a hely , annak rejtélyes zugai és lakói miatt.( Itt jegyezném meg, h valójában a történetnek nem is a kis Potterről kéne szólnia hanem Pitonról, mert ő a legjobb, a legdrámaibb és a legtitokzatosabb szereplő.)
A Desteny:
olyan sztori kell mely nem csak eposzi nem csak jó, nem csak drámai, hanem ezen elemek és még vmi plusszal kell megragadnia a játékost úgy h az tényleg azt akarja h abban a jövőben legyen tényleg akar harcolni a célokért és izgulni mindenért. De a jó különleges sztori nem elég különleges elemek is kellenek melyek beleívódnak a játékosokba mint az előbb említett filmeknél az erő, a gyűrű, Roxfort. Szerintem itt eddig a játékban a legkülönlegesebb és amitől egyedivé teszi az a város felett lebegő The Traveler.
( legyen PC-re!)