A Bungie szerint a Destiny nem Halo, és a játék ellenfelei nem feleltethetők meg a korábbi xboxos sikerszéria karaktereinek. A csapat a hivatalos Bungie blogon szentelt egy rövid postot pár gyakran ismétlelt kérdésnek, és mikor az ellenfelekre került a sor, leírták, hogy a játékosok túl hamar vetették össze a Halo ellenfeleit a Destinyben látható lényekkel. Sőt, a Destinyben egy-egy ellenségtípust többfajta viselkedés jellemezhet, így nem válik unalmassá a velük vívott harc.
"Vegyük példának a Fallent! Amikor a játékosok látták őket az E3-on, túl gyorsan párhuzamot vontak köztük és a Halóban található Elite-ek között. Holott valójában a Fallen sokkal változatosabb és dinamikusabb faj, mint az egész Covenant együttvéve. Nézzétek meg a demót újra és figyeljétek meg, hányféle változatot láthattok! A kisebbek, mint a Shankek vagy a Dragek, viszonozzák a tüzedet. Ellenben a nagyobbak láttán, melyek között kapitányok is vannak, azt kívánod majd, bár magaddal hoztad volna a lövészeidet. És persze ne feledkezzünk meg azon pillanatokról, amikor mondjuk egy Devil Walker esik a játékos elé."
Szóval, ha hihetünk a srácoknak, akkor a Destinyben akár egy-egy faj is több taktikát igényel majd, mint a Halo-sorozat összes színes lénye. Jól hangzik a dolog, annyi szent -- kár, hogy a Destiny megjelenése még nagyon messze van.
Destiny -- Megjelenés: 2014 -- Gépigény: nincs
nagy dögök nagy dög fegyverekkel?pipa
zombiszerű izék?pipa
mondjuk ezek csak tipikus monster stereotípiák