Csak hát azóta realisztikus, modern militáns céllövöldékkel jól el lettünk látva (OFP, BF-címek, ARMA), és valahogy a „Nova” nem találja önmagát mostanság. Pedig a Delta Force: Xtreme 2 eléggé ígéretesnek tűnt első hallásra: két kampány, benne tíz szólista és kilenc kooperatív misszió, és egy 150 fős multi, a szokásos módokkal: DM, TDM, Team KotH, CtF, Flagball, hatalmas csataterek és apró harci zónák az ázsiai hadszíntéren, járművekkel, változatos fegyverekkel, pályaszerkesztővel, ahogy az kell.
A játék azóta megjelent az USA területén, és eléggé lesújtó kritikákat kapott. Az IGN és a GameSpot kritikusai (előbbi erős 48%-ot ítélt meg, utóbbi megadta az 50-et) gyakorlatilag ugyanazon véleményen vannak: a sztori, amelynek középpontjában egy drogbáró áll, zavaros és tök fölösleges, mert a dolgunk semmi más, mint kinyírni mindenkit, aki mozog, és felrobbantani mindent, ami még nincs felrobbantva. Az egész ráadásul agyon van scriptelve, a mesterséges intelligencia pedig csapnivaló, legyen szó az ellenségről vagy társul kapott, de legtöbbször csak bambán álló csapattagjainkról, de legalább a checkpointos mentési rendszernek és az öngyógyulásnak hála a játékmenet nevetségesen könnyű. Realizmus és fizika nulla, a multi pedig, „köszönhetően” a hatalmas terepeknek és a kevés játékosnak, a mesterlövészek paradicsoma, de legalább helikopterrel lehet repkedni,és az jó móka. Kár, hogy maga a látvány, amelyről szerintem a mellékelt képek is árulkodnak, eléggé siralmas...
A cucc budget kategóriában, 29,99 dollárért jelent meg a nagy vízen túl. A viszonylag friss hír szerint Európába a cdv hozza el a mókát, hazánkban ennek megfelelően a seven m fogja terjeszteni (angol nyelven), az előrejelzés szerint 4990 Ft-os áron, júliustól. Mindazoknak, akik még kitartanak a NovaLogic mellett, azt ajánlom, felejtsék el ezt a címet, és koncentráljanak a fiúk jövőre megjelenő, Delta Force: Angel Falls nevű fejlesztésére, mely vadonatúj motorral, újraírt netkóddal sokkal ígéretesebb projektnek tűnik. Utóbbiról szintén szándékomban áll majd beszámolni, remélhetőleg kevésbé keserű szájízzel...
A játék azóta megjelent az USA területén, és eléggé lesújtó kritikákat kapott. Az IGN és a GameSpot kritikusai (előbbi erős 48%-ot ítélt meg, utóbbi megadta az 50-et) gyakorlatilag ugyanazon véleményen vannak: a sztori, amelynek középpontjában egy drogbáró áll, zavaros és tök fölösleges, mert a dolgunk semmi más, mint kinyírni mindenkit, aki mozog, és felrobbantani mindent, ami még nincs felrobbantva. Az egész ráadásul agyon van scriptelve, a mesterséges intelligencia pedig csapnivaló, legyen szó az ellenségről vagy társul kapott, de legtöbbször csak bambán álló csapattagjainkról, de legalább a checkpointos mentési rendszernek és az öngyógyulásnak hála a játékmenet nevetségesen könnyű. Realizmus és fizika nulla, a multi pedig, „köszönhetően” a hatalmas terepeknek és a kevés játékosnak, a mesterlövészek paradicsoma, de legalább helikopterrel lehet repkedni,és az jó móka. Kár, hogy maga a látvány, amelyről szerintem a mellékelt képek is árulkodnak, eléggé siralmas...
A cucc budget kategóriában, 29,99 dollárért jelent meg a nagy vízen túl. A viszonylag friss hír szerint Európába a cdv hozza el a mókát, hazánkban ennek megfelelően a seven m fogja terjeszteni (angol nyelven), az előrejelzés szerint 4990 Ft-os áron, júliustól. Mindazoknak, akik még kitartanak a NovaLogic mellett, azt ajánlom, felejtsék el ezt a címet, és koncentráljanak a fiúk jövőre megjelenő, Delta Force: Angel Falls nevű fejlesztésére, mely vadonatúj motorral, újraírt netkóddal sokkal ígéretesebb projektnek tűnik. Utóbbiról szintén szándékomban áll majd beszámolni, remélhetőleg kevésbé keserű szájízzel...
De ha az új játék jobb lesz, akkor kíváncsian várom az infókat róla.
A Joint Operation Typhoon Rising játékot mai napig játsszák online, köztük én is! -amiben megsúgom 150-200 emberes partik zajlanak, és sokkal izgalmas és pörgősebb ugyan azzal a grafikával.
És elárulom a sok értelmes emberkének hogy egy játéknál nem a grafika számít meg hanem a játékélmény!!!