- A Deathloop rendezője szerint a játék kampánya elég vaskosra sikeredett
- Ráadásul az újrajátszhatósági faktora is elég nagy
- Valamint egy sor opcionális kihívással és feladattal is találkozhatunk majd
Az Arkane Studios csapata mindig is a részletesen kidolgozott, izgalmas háttérvilágú alkotásairól volt ismert, és a jelek szerint legújabb, projektjük, a Deathloop, is tökéletesen illik majd ebbe a portfólióba. A játék az eddigi előzetesek és magyarázó videók alapján kifejezetten érdekesnek mondható, nemrég pedig a rendező azt is elárulta, hogy a kampány is elég vaskosra sikeredett.
Dinga Bakaba egy interjú során fejtette ki, hogy bár a Deathloop elején még fogják a játékos kezét, ennek a felvezető után abszolút vége szakad, és onnantól kezdve csak úgy dúskálni fogunk a lehetőségekben. A sziget maga például négy körzetre osztható, melyek mindig más és más arcukat mutatják majd, attól függően, hogy mely napszakban keressük fel őket, emellett pedig minden problémára többféle megoldást is találhatunk, melyekkel kedvünkre kísérletezhetünk. Ha pedig ehhez hozzávesszük, hogy a játékmenetet opcionális feladatok is színesítik, egyből látható, hogy a Deathloop kampányát nem egyszeri végigjátszásra tervezték.