A Dead Space 2 három évvel az előző rész után játszódik, Isaac pedig éppen lábadozik a necromorphokkal való találkozása után. Emberünket látomások gyötrik és kezdi elveszteni az ép elméjét, mély nyomokat hagyott tehát az Ishimurán töltött idő, azonban szegény Isaacnek nincs nyugta, ugyanis valamilyen rejtélyes okból a necromorphok újra felütötték a fejüket. Az epicentrum a Szaturnusz egyik holdja köré épített gigászi űrállomás, a Sprawl.
A metropolis az első planet cracker, de az eltelt évtizedek során jóval több lett annál, hiszen több száz ember nevezheti ezt az otthonának, ahol békében élheti életét. Vannak itt boltok, parkok és üzleti negyedek, egyszóval minden, ami egy idilli városban elkél, a vírus elterjedésekor azonban a helyből igazi pokol válik. Isaac szemszögéből végignézhetjük, ahogy a helyzet egyre súlyosabbá válik, láthatjuk, ahogy szépen lassan egyre több fertőzött kezd megjelenni, majd növekszik a halottak száma, és végül megjelennek a vérszomjas necromorphok, mindeközben a maréknyi túlélő mind ami segítségünket kéri, hiszen mi már korábban túléltünk egy ilyen szörnyűséget. Döntenünk kell tehát, hogy kinek segítünk, de mivel Isaacnek komoly mentális problémái vannak, hamar rá kell jönnünk, hogy nem minden valódi, ami körülöttünk van. A történetet pedig tovább színesíti az a tény, hogy a főhősünk ezúttal már beszélni is tud, és ezáltal sok mindent meg fogunk tudni az idáig néma karakterről.
A fejlesztőknek az az elsődleges célja a folytatással, hogy egy sokkal ijesztőbb játékot hozzanak létre, így hát úgy döntöttek: annak érdekében, hogy a hátborzongató részek még félelmetesebbek legyenek, pár nyugodt szekciót is becsempésznek a játékba. Ilyenkor az új és nagyon erős fegyvereinkkel kiélhetjük szadista vágyainkat a szörnyeken, de aztán jönnek a lehetetlennek látszó, kilátástalan részek. Új szörnyekkel lesz dolgunk, például bevarrott szemű, karmos csecsemőkkel, vagy a bőrüktől megszabadított csontvázemberekkel, na meg ott vannak a falkában vadászó stalkerek, úgyhogy lesz bőven mitől félni, és akkor még az epikus főellenségharcokról nem is tettem említést...
A Dead Space 2-ről érdemes még tudni, hogy visszatérnek a zéró gravitációjú helyszínek, ám ezúttal már a fegyvereink segítségével a tehetetlenségi erőt kihasználva befolyásolni tudjuk, merre sodródunk, továbbá Isaac ruháját és fegyvereit fejleszthetjük, finomítottak a kezelésen, hogy a tágasabb környezetekben se legyen semmilyen gond, valamint a folytatásban lesz egy multiplayer szekció is, de hogy ez miként fog kinézni, azt ne kérdezzétek.
A metropolis az első planet cracker, de az eltelt évtizedek során jóval több lett annál, hiszen több száz ember nevezheti ezt az otthonának, ahol békében élheti életét. Vannak itt boltok, parkok és üzleti negyedek, egyszóval minden, ami egy idilli városban elkél, a vírus elterjedésekor azonban a helyből igazi pokol válik. Isaac szemszögéből végignézhetjük, ahogy a helyzet egyre súlyosabbá válik, láthatjuk, ahogy szépen lassan egyre több fertőzött kezd megjelenni, majd növekszik a halottak száma, és végül megjelennek a vérszomjas necromorphok, mindeközben a maréknyi túlélő mind ami segítségünket kéri, hiszen mi már korábban túléltünk egy ilyen szörnyűséget. Döntenünk kell tehát, hogy kinek segítünk, de mivel Isaacnek komoly mentális problémái vannak, hamar rá kell jönnünk, hogy nem minden valódi, ami körülöttünk van. A történetet pedig tovább színesíti az a tény, hogy a főhősünk ezúttal már beszélni is tud, és ezáltal sok mindent meg fogunk tudni az idáig néma karakterről.
A fejlesztőknek az az elsődleges célja a folytatással, hogy egy sokkal ijesztőbb játékot hozzanak létre, így hát úgy döntöttek: annak érdekében, hogy a hátborzongató részek még félelmetesebbek legyenek, pár nyugodt szekciót is becsempésznek a játékba. Ilyenkor az új és nagyon erős fegyvereinkkel kiélhetjük szadista vágyainkat a szörnyeken, de aztán jönnek a lehetetlennek látszó, kilátástalan részek. Új szörnyekkel lesz dolgunk, például bevarrott szemű, karmos csecsemőkkel, vagy a bőrüktől megszabadított csontvázemberekkel, na meg ott vannak a falkában vadászó stalkerek, úgyhogy lesz bőven mitől félni, és akkor még az epikus főellenségharcokról nem is tettem említést...
A Dead Space 2-ről érdemes még tudni, hogy visszatérnek a zéró gravitációjú helyszínek, ám ezúttal már a fegyvereink segítségével a tehetetlenségi erőt kihasználva befolyásolni tudjuk, merre sodródunk, továbbá Isaac ruháját és fegyvereit fejleszthetjük, finomítottak a kezelésen, hogy a tágasabb környezetekben se legyen semmilyen gond, valamint a folytatásban lesz egy multiplayer szekció is, de hogy ez miként fog kinézni, azt ne kérdezzétek.
Csak... Az első rész egyik, talán egyetlen nagy design ötlete, a ruha tűnik elveszni látszani (Hű, ezt de megaszontam ) Mert ez a ruha nekem már kevésbé adja a hegesztő monstrum szerű súlyos páncélját... PErsze itt már készűl a harcra, csak akkor is
Bár az a mondat rész hogy ''nem minden valódi, ami körülöttünk van'' megbonyolíthatja azér picit a játékmenetet de nem baj, szerintem fantasztikus játék lesz!
A története elég Fear-os
Hát akkor ez még nagyobb durranás lessz ahogy olvasom.
Pláne hogy halucinálni fog az nagyon pozitív a játékba Lásd Batman vagy Bioshock