A Capcom egyik producere, Mike Jones újságolta el a CVG-nek, milyen hatalmas és egyedülálló lesz a Dead Rising 3 világa annak tekintetében, hogy nehezen bukkanhatunk majd egyforma arcokra a zombihordában. Már ha lesz időnk az arcukat megcsodálni.
„Minden procedurálisan generálódik: a haj, a ruha, a színek, a textúrák, és persze a »szaftos« részek is: a hiányzó állkapcsok és szemek -- ez mind teljesen dinamikus. Egy egész rendszert építettünk erre. Nem modelleztük le egyben a zombikat, hanem minden részegységet külön elkészítettünk, és a rendszer rakja össze.” -- magyarázta Jones.
De nemcsak a zombik lesznek egyediek, hanem az épületek is. „Nézz körbe, és azt fogod látni, hogy ritkán hasznosítottunk újra dolgokat. Nem használtuk ugyanazokat a geometriai formákat és textúrákat újra és újra. Minden épület, minden belső tér kézzel készített. Sohasem láthatod ugyanazt az épületet kétszer.”
Ilyen lesz tehát a novemberben, egyelőre kizárólag Xbox One-ra megjelenő Dead Rising 3 látványvilága.