Miután a bevezetőben ellőttem az összes olyan puskaport, amely a kevésbé érdekes információkat tartalmazza, egy huszárvágással térjünk is át a lényegre. Igen, fiúk-lányok, készül a kultikus valós idejű stratégiai játék második része, amely - milyen meglepő - a szimplának tekinthető Warhammer 40.000: Dawn of War 2 címre hallgat. (Nem spilázták túl.) A játékot az Essence 2.0 motor hajtja majd meg (ez duruzsolt, igaz akkor még komolyabb fejlesztések nélkül, a Company of Heroes alatt is) emellett pedig Havok fizikai kiegészítővel, és DX10, valamint többprocesszoros támogatással is el lesz látva. A látványtervekhez, illetve az előzetes képek megalkotásához nem kellett külön referencia - egyszerűen felhasználták az első rész intrójának elkészült mintáit, és azt vették alapul - egyszerűbben megfogalmazva, szeretnék, ha a játék pont úgy festene, mint a legendás bevezető videó, csak persze ésszerű (főképp poligontakarékossági) kompromisszumok segítségével. A Company of Heroes több szempontból is a fejlesztőgárda - ismételten a Relic - szemei előtt lebegett, ilyen például a mesterséges intelligencia, valamint a pályák változatossága: mostantól fogva sivatagban, dzsungelben, vagy akár lakott városban is folyhat a nagy mészárlás.
Játszható fajok közül egyelőre kettőt voltak hajlandóak elismerni, ezek pedig nem meglepő módon az űrgárdisták és az orkok, akik saját, kooperatív kampányt is kapnak majd többjátékos összecsapásokhoz. Hogy jobban hasonlítsanak a terepasztalos nagy elődhöz, a különböző osztagok, illetve egységek többszörösen is különbözni fognak majd egymástól: egyedi azonosítókat, mozgási animációkat, illetve módosítható (multiplayer során, természetesen) extrákat is kapnak majd. Hogy egy kicsit a Blizzard-termékeire is hajazzanak, nagyobb szerepet kap a képi, illetve a verbális humor: kiválasztott embereink többféleképpen reagálnak majd - akár kézmozdulatokkal is -, illetve viccesen szólnak majd hozzánk.
A vízi, illetve légi járműveknek sajnos búcsút kell mondanunk - cserébe a pályákat tökéletesen elpusztíthatjuk majd, nem lesznek "ott kell maradnia" típusú fontos épületek: ha egy küldetésben meg kell védenünk egy épületet, és nem figyelünk rá eléggé, azon kaphatjuk magunkat, hogy a már említett Havok-motornak hála atomjaira hullik. A célcsoport még mindig a felnőtt korosztály: egységeink hidegvérrel belezik majd ki, illetve csonkolják egymást, miközben hektoliterszámra fröcsög a vér. Egyelőre körülbelül félszáz szakember foglalkozik 2006 vége óta a projekten, megjelenésére pedig - minő fájdalom! - legalább 2009-ig várnunk kell. Viszont két gyönyörű koncepció rajzot sikerült kicsempésznünk a játékból, illetve alant megtekinthettek egy kétséges eredetű teaser videót a Dawn of War 2-ből!
Játszható fajok közül egyelőre kettőt voltak hajlandóak elismerni, ezek pedig nem meglepő módon az űrgárdisták és az orkok, akik saját, kooperatív kampányt is kapnak majd többjátékos összecsapásokhoz. Hogy jobban hasonlítsanak a terepasztalos nagy elődhöz, a különböző osztagok, illetve egységek többszörösen is különbözni fognak majd egymástól: egyedi azonosítókat, mozgási animációkat, illetve módosítható (multiplayer során, természetesen) extrákat is kapnak majd. Hogy egy kicsit a Blizzard-termékeire is hajazzanak, nagyobb szerepet kap a képi, illetve a verbális humor: kiválasztott embereink többféleképpen reagálnak majd - akár kézmozdulatokkal is -, illetve viccesen szólnak majd hozzánk.
A vízi, illetve légi járműveknek sajnos búcsút kell mondanunk - cserébe a pályákat tökéletesen elpusztíthatjuk majd, nem lesznek "ott kell maradnia" típusú fontos épületek: ha egy küldetésben meg kell védenünk egy épületet, és nem figyelünk rá eléggé, azon kaphatjuk magunkat, hogy a már említett Havok-motornak hála atomjaira hullik. A célcsoport még mindig a felnőtt korosztály: egységeink hidegvérrel belezik majd ki, illetve csonkolják egymást, miközben hektoliterszámra fröcsög a vér. Egyelőre körülbelül félszáz szakember foglalkozik 2006 vége óta a projekten, megjelenésére pedig - minő fájdalom! - legalább 2009-ig várnunk kell. Viszont két gyönyörű koncepció rajzot sikerült kicsempésznünk a játékból, illetve alant megtekinthettek egy kétséges eredetű teaser videót a Dawn of War 2-ből!
Félek tőle hogy a kettő kicsit korán jelenik meg, úgy értem közel az első részhez.
Szerintem az SC2 és a RD3 mellett nem fog igazán labádba rúgni.
Szerintem csak a rajongók fognak neki hódolni.
Félek tőle hogy a kettő kicsit korán jelenik meg, úgy értem közel az első részhez.
Szerintem az SC2 és a RD3 mellett nem fog igazán labádba rúgni.
Szerintem csak a rajongók fognak neki hódolni.
Most csak ennyi,ehhez nem sok hozzáfűznivalóm van!!
Ja,a triler is nagyon jó,kár hogy nem mutat többet.....
Most csak ennyi,ehhez nem sok hozzáfűznivalóm van!!
Ja,a triler is nagyon jó,kár hogy nem mutat többet.....
A járművek akkor megmaradnak.
Ennek örülök.
A járművek akkor megmaradnak.
Ennek örülök.
Érdekes hogy az űrgárdista bal karjáról hiányzik a páncélzat,
eddig nem is láttam ilyen képet.
Tetszett hogy vannak repülők a Soulstormban,de elég hamar lekapják őket,legalábbis a Taunál.Nem igazán profi a megvalósításuk,
még dolgozhattak volna rajta.Azért zargatni a népet megfelelnek.
Az ilyen épület és stb védős küldetéseket szoktam utálni.
Remélem a kampányban nem az lesz mint a Soulstormban,hogy ha véded a tartományod újra fel kell építened mindent,mintha akkor foglalnád el.
Kiváncsi leszek mekkora vason fut majd normálisan.
Érdekes hogy az űrgárdista bal karjáról hiányzik a páncélzat,
eddig nem is láttam ilyen képet.
Tetszett hogy vannak repülők a Soulstormban,de elég hamar lekapják őket,legalábbis a Taunál.Nem igazán profi a megvalósításuk,
még dolgozhattak volna rajta.Azért zargatni a népet megfelelnek.
Az ilyen épület és stb védős küldetéseket szoktam utálni.
Remélem a kampányban nem az lesz mint a Soulstormban,hogy ha véded a tartományod újra fel kell építened mindent,mintha akkor foglalnád el.
Kiváncsi leszek mekkora vason fut majd normálisan.
Kár, hogy a járművek kimaradnak.
Kár, hogy a járművek kimaradnak.