- Megjelent a Dark Souls 3
- PC-n problémás a rajt
- Akadozás, rossz teljesítmény jellemzi a portot
- Több játékos nem tud túljutni a kezdőrégión egy hiba miatt
Ma már mindenki belekóstolhat abba, hogy mit főzött ki a FromSoftware a Dark Souls sorozatának harmadik részével, mielőtt azonban még elmerülnék a viszontagságokkal, szörnyekkel és kegyelmet nem ismerő bossokkal teli világba, itt egy kis kedvcsináló, egy epikusra sikerült launch trailer formájában.
Az örömöt azonban fekete fellegeket árnyékolják be. Habár a Digital Foundry mérései alapján a játék PC-n jobb teljesítményre képes, mint konzolon, a gyakorlatban már nem ilyen rózsás a helyzet. Steamen már meg is érkeztek azok az értékelések, amelyek rossz, akadozó teljesítményről számolnak be, de NeoGAF-on és Redditen is találkozhatunk olyanokkal, akik akadozásról, instabilitásról beszélnek.
Még súlyosabb probléma azonban, hogy a PC-s verzióban többen is nem tudnak átjutni az első máglyán (bonfire), mivel a játék egész egyszerűen összeomlik. A hivatalos javítás még nem érkezett meg, bár a kiadó tud a problémáról és már úton van az 1.1 patch, ami elvileg jelentős javításokat hoz, főleg azoknak, akik öregebb kártyákkal játszanak. A bonfire összeomlásra a megoldás jelenleg az, hogy a legalacsonyabb fokozatra kell venni a fények minőségét, illetve ha ez nem működne, akkor az Auto Adjust Graphics beállítást is ki kell kapcsolni.
Te játszottál már a játékkal? Milyen tapasztalataid vannak?