A kezdeti lelkesedés után — miszerint igen, folytatják a BioShockot — meglehetősen hümmögésre kényszerítő információk derültek ki a 2007-es esztendő legjobb FPS-játékának második részéről. Az első sokkoló tényező az volt, amikor a szoftver tervezője közölte: ő nem vesz részt a munkálatokban. Ezek után jöttek az újabb és újabb furcsaságok (gyakorlatilag egy az egyben az első résszel azonos grafika, meglehetősen kétesélyes főkarakter választás, primitív multiplayer opció), végül pedig sok rajongó aggodalmát fejezte ki — itt van ennek az ideje?
A Take Two mindenesetre biztosra szeretne menni — nekik még nincs COD-juk, amelyből 12 havonta lehet új epizódot szállítani, a BioShock első részéből meg jó pár milliót eladtak. Hogy minden flottul menjen, a kiadó bejelentette, hogy a belső fejlesztőstúdión kívül az Arkane Studios (Dark Messiah, Arx Fatalis) is beszállt a hegesztésbe — ráadásul nem is kis feladatot kaptak, ők csiszolják a dizájnt és a művészi részeket. Bár a stúdió igen tehetséges, felmerül a kérdés: ha csak most szálltak be kozmetikázni, tényleg készen lesznek a megjelenési időpontra?
A Take Two mindenesetre biztosra szeretne menni — nekik még nincs COD-juk, amelyből 12 havonta lehet új epizódot szállítani, a BioShock első részéből meg jó pár milliót eladtak. Hogy minden flottul menjen, a kiadó bejelentette, hogy a belső fejlesztőstúdión kívül az Arkane Studios (Dark Messiah, Arx Fatalis) is beszállt a hegesztésbe — ráadásul nem is kis feladatot kaptak, ők csiszolják a dizájnt és a művészi részeket. Bár a stúdió igen tehetséges, felmerül a kérdés: ha csak most szálltak be kozmetikázni, tényleg készen lesznek a megjelenési időpontra?
"meglehetősen kétesélyes főkarakter választás" - hát talán, mert nem akarnak még mindent felfedni előttünk, valami meglepetés is kell, hogy maradjon a játékosoknak..
"primitív multiplayer opció" - na, ezt végképp nem értem. Miért is lenne primitív? Szerintem inkább újszerű, amit eddig máshol nem igen láthattunk.
"egy az egyben az első résszel azonos grafika" -már bocsánat, de kit érdekel, az úgy tökéletes ahogy volt...
Sokakkal ellentétben én bízom a fejlesztőkben, még ha nem ugyanaz a csapat készíti, akkor is. Azzal meg hogy most az Arkane Studios is csatlakozott hozzájuk, csak még jobb lehet.
De hát velem tutira baj van, mert nekem eddig semmi bajom nem volt a Bioshock 2-vel... Úgyhogy inkább nem is írok róla semmit, mert ha mindenki szerint gáz, nem akarok széllel szemben hugyozni...
Az Arkane meg az egyik kedvenc csapatom, bízom bennük.
Az első rész hangulatosan nézett ki, de közel sem volt szép...
Mondjuk én bízok az Arkane-ban, eddig még egy játékban sem csalódtam, amihez nevüket adták. Sőt, az egyik legf*szább csapat.
Egyébként meg nem értem, hogy volt egy szabad évük, és még azért van idejük a fejlesztésre, akkor miért hoznak ilyen döntéseket? Valami nagyon nem stimmel, ha ilyen dolgok kerülnek a napvilágra.