- Még tavaly leshettünk bele a Cyberpunk 2077 játékmenetébe
- Azonban azóta rengeteg minden változott a játék küldetés rendezője szerint
- Leginkább azért, mert az egyes rendszereket folyamatosan fejlesztik, polírozzák
- Valamint sok, még készülő mechanika bele se került a demóba
A tavalyi nyár egyik fénypontja játékos szemmel nézve vitathatatlanul az volt, mikor a CD Projekt RED egy hivatalos stream keretein belül több mint 45 percen keresztül mutogatta nekünk a Cyberpunk 2077 játékmenetét. Maga a látvány már akkor is több, mint meggyőző volt, azonban a jelek szerint a játék igen komoly változásokon esett át a bemutató óta.
Mindezt a Cyberpunk 2077 küldetés rendezője, Mateusz Tomaszkiewicz, árulta el egy interjú során. Elmondása alapján a stúdiónál folyamatosan polírozzák, finomhangolják az egyes mechanikákat, ezzel magyarázható a jelentős változás a tavaly bemutatott játékmenethez képest, mely még a E3-as demót vette alapul. Ezen kívül pedig még több mechanika még fejlesztés alatt áll, így ezeket se tehették bele a tavalyi bemutatóba.
Tomaszkiewicz ugyanakkor igyekezett mindenkit, megnyugtatni, hogy ezek a változások a játék alapjait nem érintik. A Cyberpunk 2077 szerinte még mindig egy nyílt, komor világba helyezett RPG, ahol minden döntésünk számít, és minden tettünknek lesz valamilyen következménye.