• A CD Projekt Red és a Google megbeszéléseket folytat
  • Lehet, hogy Stadiára is érkezik a Cyberpunk 2077

A CD Projekt Red éves üzleti jelentésén amellett, hogy méltatták a Cyberpunk 2077 fogadtatását, beszéltek arról is, hogy ők és a Google már megbeszéléseket folytatnak a Stadiával kapcsolatban is. Ez egyelőre még nem jelenti azt, hogy a lengyelek új játéka garantáltan megjelenik a még bevezetésre váró platformon, mindenesetre a keresőóriás minden bizonnyal szeretné bevonzani a Cyberpunk 2077-et (is).

Másodrészt arról is esett szó, hogy a Cyberpunk 2077 marketingjére többet fordítanak majd, és hasonló modellt követnek majd, mint a Witcher 3 esetében - vagyis a marketingért a regionális terjesztők felelnek majd (Európában a Bandai Namco, Amerikában a Warner). A digitális piac térnyerésével azonban alacsonyabb összköltségre számítanak, mint legutóbb.

Végül az E3 2019-ről is ejtettek szót, mely a stúdió történelmének legnagyobb és legfontosabb show-ja lesz, hiszen 2021-ig két AAA kategóriás játékot kívánnak piacra dobni. Ezek egyike nyilván a Cyberpunk 2077 lesz, és a halmozódó jelek mind azirányba mutatnak, hogy bizony még az idén megjelenhet a játék.