• Nem lesz Teljesítmény-mód a játékban
  • Legalábbis eleinte
  • A 60 fps később érkezik

Rájár a rúd a Redfall-ra, pedig még meg sem jelent. Februárban derült ki a játékról, hogy még az egyjátékos kampányhoz is állandó internetkapcsolat szükséges, és tegnap jelentették be, hogy a negatív visszhangok ellenére is ragaszkodnak a Denuvo másolás elleni szoftverhez, ami szinte minden PC-s játék teljesítményét igazolt módon visszafogja. Ma újabb vitákat váltott ki a játékosok körében, hogy a konzolokra való megjelenéskor nem kerül Teljesítmény-mód a játékba és csak 30 fps lesz kicsikarható belőle.

A Redfall hivatalos Twitter-fiókja osztotta meg, hogy Xbox Series X-en 4k 30 fps-sel, Series S-en pedig 1440p 30 fps-sel fog elstartolni a játék. A 60 fps-es Teljesítmény-módot "egy későbbi időpontban [egy] játékfrissítésen keresztül adják hozzá", bár azt nem részletezik, hogy ez az időpont mikor lesz. Különösen érdekes ez a döntés annak függvényében, hogy az Arkane előző játéka, a felettébb sikeres Deathloop négy különböző beállítási lehetőséggel rendelkezett a megjelenésekor. A Redfall a jövő hónapban, május 2-án jelenik meg, és az első napon érkezik az Xbox Game Pass kínálatába.