Persze 2004 már nagyon régen volt, ahogy a Far Cry megjelenése sem éppen tegnap történt, ám az bizonyos hogy a Crytek Studios ezzel a lépéssel írta be magát igazán a játékipar történetébe. Azt még nehéz lenne eldönteni hogy mikor szakítanak végleg az "irtózatosan nagy dzsungelben öldöklünk" alapfelfogással, ám amíg olyan játékokra kell várnunk mint a Crysis... nos talán nem is olyan fontos leszokniuk erről.
No de minket jelenleg az izgat igazán, hogy két éves hezitálás után immár hivatalosan is elismerésre került Budapesten a magyar Crytek stúdió, amely már egy ideje gyakorlatilag is működik. Az említett "mellékbázis" feladata elsősorban a különböző Crytek játékok tartalmi részének segítése lesz, no meg a CryEngine 2 továbbszépítésében is jelentős szerephez jutnak. Avni Yerli a döntést azzal indokolta, hogy szerinte - és bizonyára az egész csapattal egyetemben - Budapest megfelelő hely egy ilyen stúdió elhelyezésére, többek között kiemelte a munkához való pozitív hozzáállást és a kedvező munkakörülményeket, no meg a magyar alkalmazottak kitünő munkakészségét. Nos ennyit az érvekről, a lényeg, hogy ránk esett a választás, és nekünk erre büszkén kell tekintenünk!
No de minket jelenleg az izgat igazán, hogy két éves hezitálás után immár hivatalosan is elismerésre került Budapesten a magyar Crytek stúdió, amely már egy ideje gyakorlatilag is működik. Az említett "mellékbázis" feladata elsősorban a különböző Crytek játékok tartalmi részének segítése lesz, no meg a CryEngine 2 továbbszépítésében is jelentős szerephez jutnak. Avni Yerli a döntést azzal indokolta, hogy szerinte - és bizonyára az egész csapattal egyetemben - Budapest megfelelő hely egy ilyen stúdió elhelyezésére, többek között kiemelte a munkához való pozitív hozzáállást és a kedvező munkakörülményeket, no meg a magyar alkalmazottak kitünő munkakészségét. Nos ennyit az érvekről, a lényeg, hogy ránk esett a választás, és nekünk erre büszkén kell tekintenünk!
Ja, és meg is értem, hogy kezdenek terjeszkedni külföldön. A német cenzúra ármánykodásait már tényleg nem lehet bírni cérnával. Magyarországon legalább még nincs ilyen, szerencsére politikusaink nem nagyon ismerik a PC-játékokat . (Illetva az 1848-at az OM adta ki, ugye, de az inkább oktatóprogram, mint játék.) Tehát itt biztos nem lesznek ilyen gondjaik...
Többen említettétek hogy de jó lenne ott dolgozni hát ehez csak annyit fűznék hozzá hogy én 2 évig 3D modellezést tanultam (3d max-el) és esélyem sem volt bekerülni a magyar csapatokhoz.
Ha valaki most kezd el foglalkozni a programozással vagy a 3D és egyéb grafikával, esetleg textúrafestéssel az kösse fel a gatyáját. pár év alatt meg lehet tanulni, ha csak azzal foglalkozol.
Bocs az off miatt de kezdem unni hogy mindenki játékujságíró akar lenni vagy fejlesztő de nem látja hogy mit kelene tennie hogy ezt elérje.
de azért jó lenne nem?!
Habár tudom hogy ott kommentátori szövegeket kellett felvenni, ami lényegesen könyebb ( nyilván nem kell szorosan kapcsolódnia az eredeti angol szöveghez, és ugye itt a szinkront akár improvizálva is meg lehetett oldani ) de szerintem egy ilyen kaliberű játéknál ez a minimum
Amugy tényleg jól választottak, a magyar ritka jó munkaerő! (tisztelet ugye az arany kivételnek...)