Cevat Yerli és a Crytek megkezdte a játék reklámozását segítő körutat, s a San Franciscó-i állomásukhoz érve a cég vezérigazgatója kifejezetten hangzatos, kissé már túlzásnak tűnő kijelentéseket tett a Crysis 3-mal kapcsolatban.
„A Crysis 3 teljes mértékben kihasználja a konzolok képességeit; még minimális tartalék, egy százalék sem maradt bennük. Semmilyen más játék nem fog technikai szempontból ilyen jól kinézni, sőt néhány játék még a Crysis 2 közelébe sem ér. Én most nem a művészi stílusról beszélek -- az szubjektív –, hanem arról, hogy már a Crysis 2-vel mennyi mindent pakoltunk az Xbox 360-ba és a PlayStation 3-ba; mások még mindig nem értek utol.
A hét bármelyik napján készen állok arra, hogy szembeszálljak a Halóval vagy a Gears of Warral vagy bárkivel, mert a betáplált adatok és a részletesség mindenkit felülmúl. A Crysis 3-mal ezt a teljesítményt emeljük feljebb, PC-n pedig két szinttel jobb teljesítményt nyújtunk. Ezért mondtuk már két évvel ezelőtt, hogy a Crysis 3 készen áll a következő generációra. Mondtuk ezt úgy, hogy akkor még nem tudtuk, hogy pontosan milyen specifikációkra lehet számítani, de mint kiderült, nem jártunk messze az igazságtól.”
A Crysis 3 Európában február 22-én fog megjelenni, s a német cég a legfrissebb, mindenféle modern effektekkel ellátott grafikusmotorjával igyekszik elkápráztatni a játékosokat, miközben -- a vezérigazgató szavaiból ítélve -- a játékmenet és a történet a háttérbe szorult.
„A Crysis 3 teljes mértékben kihasználja a konzolok képességeit; még minimális tartalék, egy százalék sem maradt bennük. Semmilyen más játék nem fog technikai szempontból ilyen jól kinézni, sőt néhány játék még a Crysis 2 közelébe sem ér. Én most nem a művészi stílusról beszélek -- az szubjektív –, hanem arról, hogy már a Crysis 2-vel mennyi mindent pakoltunk az Xbox 360-ba és a PlayStation 3-ba; mások még mindig nem értek utol.
A hét bármelyik napján készen állok arra, hogy szembeszálljak a Halóval vagy a Gears of Warral vagy bárkivel, mert a betáplált adatok és a részletesség mindenkit felülmúl. A Crysis 3-mal ezt a teljesítményt emeljük feljebb, PC-n pedig két szinttel jobb teljesítményt nyújtunk. Ezért mondtuk már két évvel ezelőtt, hogy a Crysis 3 készen áll a következő generációra. Mondtuk ezt úgy, hogy akkor még nem tudtuk, hogy pontosan milyen specifikációkra lehet számítani, de mint kiderült, nem jártunk messze az igazságtól.”
A Crysis 3 Európában február 22-én fog megjelenni, s a német cég a legfrissebb, mindenféle modern effektekkel ellátott grafikusmotorjával igyekszik elkápráztatni a játékosokat, miközben -- a vezérigazgató szavaiból ítélve -- a játékmenet és a történet a háttérbe szorult.
És igen, szar gépen semmit nem lát szerencsétlen a grafikából. Így elmondja ugyanazt ,mint amásik 200 divatmajom.
Nevettem.
"A Crysisnál meg csak azok sírnak a játékmenet, meg a történet gyengesége miatt, mert a szánalmas kis gépükön/konzoljukon képtelenek jó grafikai beállításokat kihozni, ezért inkább szidják a játékban azt, amit a legkönnyebb."
Szóval szerinted: jó gépe = jó grafika = jó történet, és játékélmény
Crysis 2 mért szidják sokan? Mert ha nem lenne mögötte az a nagy grafikai hype akkor lenne kb egy 70-80% közti tucat FPS, amit egyszer kiviszel másnap azt sem tudod hogy valaha is volt yilen. Mondjuk így ránézve máig igy is 81-86 között áll platformfüggően.
Az meg hogy érdemes megnézni, a kiadott ingame videókat: Bepakolják alá a ma elérhető leddurvább konfigot, mellé kicsit trükköznek a beállításokkal ( nem az optionsban ofc ) aztán míg birják vele tartani a foylamatos moztgást felveszik.
A Crysis 3-ban van még az utolsó hitem, ha a Crytek ezt is elcseszi ahogyan a 2-őt én végeztem velük egy életre. Mondjuk az előzetes képek eléggé meggyőzőek, de ha ismét egy müzlis doboz hátuljáról szedik a storyt ahogy a kettőhöz akkor komolyan elmehetnének ennyi erővel ők szobafestőnek.
A Crysisnál meg csak azok sírnak a játékmenet, meg a történet gyengesége miatt, mert a szánalmas kis gépükön/konzoljukon képtelenek jó grafikai beállításokat kihozni, ezért inkább szidják a játékban azt, amit a legkönnyebb... Mellesleg a Crysis 2 még most is szebb mint pl.: a Frostbite 2-es MoH, vagy a BF3.
Szerintem a Crysis 2 sem volt olyan katasztrofális, mint amilyennek egyesek itt beállítják, a multijával pedig elég jól el lehetett szórakozni.
@Mordred:
Miért is korlátolt az engine? Mondj egy jobbat gyorsan. Ja, vagy az Unreal csak azért jobb, mert többen licenszelték? bocsmár...
És ahogy lentebb írták, a Crysis1 én szerintem is a mai napig az egyik legjobb FPS.t Sokkal több az, min techdemo. Még a sztorija is több, mint pl az idei Farcry3-é.
Melyik piacot? A grafikus motorok piacát biztos nem. Az FPS-ekét sem. Vagy ironizáltál? Mert annak jó.
Emlékszem első alkalommal egy 7600GT-n kezdtem el minimum beállításokon és vagy 15 fps-el Aztán mire a végére értem már 8600GT-n kicsit jobb volt a helyzet, de olyan csodát addig nem láttam. Most full maxon HD-ban meg még a em is a földhöz verem a 40+ fps és a látvány miatt.
Ellenben nekem a storyval sem volt soha semmi bajom, hangulatra meg szerintem bármivel felveszi a versenyt. Az első napkelte, az erdőben a kutató bázis után a kimentés, a dokk, a csata, barlang a hegy alatt, mind fantasztikus. Egyedül az idegen űrhajós részt nem szerettem és az utolsó anyahajós boss- fight-ot. A többi csillagos ötös. Egyszerűen nem értem a hisztériát ami kialakult körülötte.
Na ja, ebben van a nagyobb igazság
Egyszerűen túl nagy az arcuk, pedig a Crysis 3 igencsak visszalépés lesz a 2-höz képest
Viszont nem tudom eldönteni, hogy ezt a játékosoknak akarja bemesélni, ezt a technika csúcshatást, vagy inkább a fejlesztőket akarja elrettenteni, hogy über király játékot, hoznak a piacra!
Aki akarja az úgyis megveszi az ilyen humbuk mesék nem kellenek! Dobjanak, két gameplay videót és majd azt kielemezzük, hogy jó lesz e vagy sem!
Az is szép lesz, ha majd játszhatatlan lesz, mert olyan király grafika lesz alatta, hogy mindenkinek leesik az álla, mert szaggatni fog mint az állat, és low grafikán fog elmenni!
Kötelező vétel lesz!
Butaság, ki mondta, hogy csúcsgrafikán kell játszani?