Nem is tudom miért, de én ebből a bejelentésből legjobban
annak örülök, hogy a játékot a budapesti Crytek kirendeltség fejleszti, egy
optimalizált Cryengine 2-re építkezve.
A történet párhuzamosan fog menni az első rész eseményeivel, ezúttal Sykes őrmester, becenevén Psycho bőrébe bújhatunk. Vele fogjuk megtapasztalni, hogy a sziget másik oldalán még az előző részhez képest is mozgalmasabb és veszélyesebb az élet.
Cevat Yerli, a Crytek elnöke azt tette hozzá a bejelentéshez, hogy bár a sajtó megvolt elégedve az első játékkal, azért ők mégis feljebb szeretnék tenni azt a bizonyos mércét. A fejlesztés során finomítani szeretnének a történeten és javítani a játék teljesítményén, de biztosan megtartják az első részből megszokott gyönyörű grafikát és a szabadon bejárható hatalmas pályákat. A tartalom tekintetében pedig több fegyverre és járművekre számíthatunk, és ki lesz bővítve a multiplayer szekció is. Megjelenés idén ősszel, PC-re.
Kezd tehát összeállni a kép, szerintem azért állt le a Crysis 1.3-as patch készítése, mert kellenek az emberek a Warheadhez, és azért áll a Linux alapú Crysis szerver készítése, hogy ha majd kiadják, akkor már a Warheadet is támogassa, de ezek persze csak találgatások részemről. Fontosabb kérdés az, hogy vajon ennek a résznek lesz-e konzolos átirata?
(A mellékelt képek természetesen még az első részből származnak.)
A történet párhuzamosan fog menni az első rész eseményeivel, ezúttal Sykes őrmester, becenevén Psycho bőrébe bújhatunk. Vele fogjuk megtapasztalni, hogy a sziget másik oldalán még az előző részhez képest is mozgalmasabb és veszélyesebb az élet.
Cevat Yerli, a Crytek elnöke azt tette hozzá a bejelentéshez, hogy bár a sajtó megvolt elégedve az első játékkal, azért ők mégis feljebb szeretnék tenni azt a bizonyos mércét. A fejlesztés során finomítani szeretnének a történeten és javítani a játék teljesítményén, de biztosan megtartják az első részből megszokott gyönyörű grafikát és a szabadon bejárható hatalmas pályákat. A tartalom tekintetében pedig több fegyverre és járművekre számíthatunk, és ki lesz bővítve a multiplayer szekció is. Megjelenés idén ősszel, PC-re.
Kezd tehát összeállni a kép, szerintem azért állt le a Crysis 1.3-as patch készítése, mert kellenek az emberek a Warheadhez, és azért áll a Linux alapú Crysis szerver készítése, hogy ha majd kiadják, akkor már a Warheadet is támogassa, de ezek persze csak találgatások részemről. Fontosabb kérdés az, hogy vajon ennek a résznek lesz-e konzolos átirata?
(A mellékelt képek természetesen még az első részből származnak.)
Várom!
Várom!