Nem is tudom miért, de én ebből a bejelentésből legjobban
annak örülök, hogy a játékot a budapesti Crytek kirendeltség fejleszti, egy
optimalizált Cryengine 2-re építkezve.
A történet párhuzamosan fog menni az első rész eseményeivel, ezúttal Sykes őrmester, becenevén Psycho bőrébe bújhatunk. Vele fogjuk megtapasztalni, hogy a sziget másik oldalán még az előző részhez képest is mozgalmasabb és veszélyesebb az élet.
Cevat Yerli, a Crytek elnöke azt tette hozzá a bejelentéshez, hogy bár a sajtó megvolt elégedve az első játékkal, azért ők mégis feljebb szeretnék tenni azt a bizonyos mércét. A fejlesztés során finomítani szeretnének a történeten és javítani a játék teljesítményén, de biztosan megtartják az első részből megszokott gyönyörű grafikát és a szabadon bejárható hatalmas pályákat. A tartalom tekintetében pedig több fegyverre és járművekre számíthatunk, és ki lesz bővítve a multiplayer szekció is. Megjelenés idén ősszel, PC-re.
Kezd tehát összeállni a kép, szerintem azért állt le a Crysis 1.3-as patch készítése, mert kellenek az emberek a Warheadhez, és azért áll a Linux alapú Crysis szerver készítése, hogy ha majd kiadják, akkor már a Warheadet is támogassa, de ezek persze csak találgatások részemről. Fontosabb kérdés az, hogy vajon ennek a résznek lesz-e konzolos átirata?
(A mellékelt képek természetesen még az első részből származnak.)
A történet párhuzamosan fog menni az első rész eseményeivel, ezúttal Sykes őrmester, becenevén Psycho bőrébe bújhatunk. Vele fogjuk megtapasztalni, hogy a sziget másik oldalán még az előző részhez képest is mozgalmasabb és veszélyesebb az élet.
Cevat Yerli, a Crytek elnöke azt tette hozzá a bejelentéshez, hogy bár a sajtó megvolt elégedve az első játékkal, azért ők mégis feljebb szeretnék tenni azt a bizonyos mércét. A fejlesztés során finomítani szeretnének a történeten és javítani a játék teljesítményén, de biztosan megtartják az első részből megszokott gyönyörű grafikát és a szabadon bejárható hatalmas pályákat. A tartalom tekintetében pedig több fegyverre és járművekre számíthatunk, és ki lesz bővítve a multiplayer szekció is. Megjelenés idén ősszel, PC-re.
Kezd tehát összeállni a kép, szerintem azért állt le a Crysis 1.3-as patch készítése, mert kellenek az emberek a Warheadhez, és azért áll a Linux alapú Crysis szerver készítése, hogy ha majd kiadják, akkor már a Warheadet is támogassa, de ezek persze csak találgatások részemről. Fontosabb kérdés az, hogy vajon ennek a résznek lesz-e konzolos átirata?
(A mellékelt képek természetesen még az első részből származnak.)
Addig még sok víz fog lefolyni a dunán.
De örülök hogy készül a Crysisnek a kiegészítője (mert szerintem ez annak számít).
Addig még sok víz fog lefolyni a dunán.
De örülök hogy készül a Crysisnek a kiegészítője (mert szerintem ez annak számít).
jó tudom, hogy 3 részre lett vágva a teljes történet, hogy legyen sztorija a 2nek és a 3nak is, de akkor is.. kb. 5-6 óra tiszta játékidő szerintem kevés egy alapjátékhoz. ezzel motorral kellett volna megcsinálni egyből az egész történetet élvezetesre, és akkor szerintem senki nem panaszkodna a crysisre. Végülis tetszett az a része, hogy akármerre lehetett benne menni, meg a terep is "átrendezhető" volt géppuskával, vagy takétavetővel, fákat lehetett kivágni, meg ilyen apróságok, de tényleg egy techdemo érzése maradt a végére az emberben
jó tudom, hogy 3 részre lett vágva a teljes történet, hogy legyen sztorija a 2nek és a 3nak is, de akkor is.. kb. 5-6 óra tiszta játékidő szerintem kevés egy alapjátékhoz. ezzel motorral kellett volna megcsinálni egyből az egész történetet élvezetesre, és akkor szerintem senki nem panaszkodna a crysisre. Végülis tetszett az a része, hogy akármerre lehetett benne menni, meg a terep is "átrendezhető" volt géppuskával, vagy takétavetővel, fákat lehetett kivágni, meg ilyen apróságok, de tényleg egy techdemo érzése maradt a végére az emberben