Amióta a Crytek bejelentette a CryEngine 3-at és azt, hogy az új grafikusmotor már konzolokon is használható lesz, mindenki arra kíváncsi, hogy a németek csodafegyvere vajon mire képes a PC-sek által gyakran (megjegyzem alaptalanul) lenézett platformon. Szerencsére az egyik YouTube felhasználó elkészített egy összehasonlító videót, amiből kiderült az igazság.
Mint láthatjuk, az új motor kvázi a CryEngine 2 lebutított verziója, hiszen kisebb a látótávolság, maszatosabbak a textúrák, nincs élsimítás és még sorolhatnám, de ezeket a hibákat egyelőre annak tulajdonítom, hogy a fejlesztői környezet még nincs teljesen kész, ám biztos vagyok abban, hogy a fent említett hiányosságok egy jó részét kijavítják — de persze lehetetlen az összeset a konzolok hardverhiányosságai miatt.
Mint láthatjuk, az új motor kvázi a CryEngine 2 lebutított verziója, hiszen kisebb a látótávolság, maszatosabbak a textúrák, nincs élsimítás és még sorolhatnám, de ezeket a hibákat egyelőre annak tulajdonítom, hogy a fejlesztői környezet még nincs teljesen kész, ám biztos vagyok abban, hogy a fent említett hiányosságok egy jó részét kijavítják — de persze lehetetlen az összeset a konzolok hardverhiányosságai miatt.
Az, meg, hogy a Crysis-nak nincs hangulata marhaság! Amikor mutogatták videón mindent alázott, olyan atmoszférája van. Amikor megjelent a játék ugyanúgy megvolt benne.
Abban igaza volt D0nci-nek, hogy a System Shock-nak semmi köze a Crysis-hoz, azt a vonalat a BioShock viszi tovább sikerrel.
Nem vagyok konzolpárti sőt viszolyogtam tőle, de nálunk ez vált be. Ütheti a gyerek a kontrollert arra tervezték jóvan nem érdekel. Én csak azt látom mindenfelé hogy a mérnökök akik egy dolgot egy bizonyos cél érdekében fejlesztenek azt érdemes arra használni! Tapasztalat.
Nem akarok itt értelmetlen vitákba bonyolódni, de sajnos minden vita indulatokba torkoll ami egy igen rossz szokásunk itt itthon... Van pro kontra és kész nem kell ezt túlspilázni.
CryEngine az ÉN véleményem szerint (és csakis a magam nevében beszélek nehogy már valaki azt higgye álltalánosítok meg itt vitázok, de sztem a forumon különböző emberek különböző vélemény) zsákutca! Poligonnövelés erőforrás-zaba. Tessék példát venni a blizzardról, szerintem korrekt cég. Nem véletlenül nőtt akkorára.
A sztori, hogy idegenek jöttek a földre és meg akarják szállni jó, és nehéz és nem feltétlenül jó túlbonyolítani. Gondoljatok bele, igen ritka az olyan játék(FPS) amiben sokkal bonyolultabb a sztori. Tényleg nem értem miért kell ennyit fikázni.
Megint megelőzött lakidzso, de csak leírom én is, attól, hogy egy játék éppen FPS, lehet még jó története és érdekes a játékmenete. Például tavalyról ott a Hell's Highway - kiváló történet és taktikus játékmenet. Bocsánat, ha szóvá tesszük néhányan, hogy nem csak látványt szeretnénk kapni, hanem tartalmat is.
Az igaz, hogy a CryTek általában mindig a grafikát sujkolja, de kell ilyen játék is. Ha minden játékot csak UE3.0-val csinálnának akkor megrekedne a fejlődés.
Nekem személy szerint nem volt gondom hogy nem volt benne Oscar-díjas story, az FPS műfaj régen sem erről szólt, csak ma divat ezekkel teletömni. Ha a 2. részben a gömbön belül harcolhatunk az alienek ellen már az is bőven jó lesz. Mondjuk egy Prófétás mellékszál még belefért volna.
Annyit még hozzátennék, hogy ne akarj már annyira nagyon okosnak tűnni
OFF vége.
Magáról a videóról meg: Lehet az én szemem rossz, de az összehasonlító videók többségénél a PS3 képe vhogy rosszabb mint a x360, vagy PC-é.
Csak azé mer PC, had ne csináljak rá mindent... Ez persze az én szemszögemből és a többi PC-séből rossz és anyázós érzéseket hoz fel, mégis valahol meg kell érteni...
De ez nem azt jelenti, hogy nincs lehetőség rá.
Vissza a témához:
Szerintem azért nem mutatják a CE3-as PC verzsönt mert még nem jelent meg olyan gép amin elfut.
Én Pc-s vagyok, de soha nem köpködtem a konzolra. Szimplán nincs pénzem rá és nem hiszem hogy lenne akkora varázsa mint egy gépnek egy GÉPFEJLESZTÉSNEK. 2 éve volt egy nagy beruházásom az tényleg sok pénz volt, de azóta évente 15-20 ezer forintomat ráköltöm a gépre vagyis beforgatom a pénzem és hatalmas változásokat tapasztalok. De hatalmas élvezet látni, hogy fejlődik a gépem. Úgy csinosítom ahogy nekem tetszik...
Ui: egy jól konfigolt gép 3-4 évig bírja. Haveromnak (nem viccelek) több mint 5éves P4-ese medium/low között viszi a World at Wart. Tehát élményben és grafikailag ugyan ott van mint mikor 5 éve a Cod 1-el játszott. Fillért se költött azóta a gépére.