![CryEngine 3: 2012-ben CryEngine 3: 2012-ben](/uploads/archive/img/hirek/cryengine-3-2012-ben-5285f9dcbf1743.jpg)
Az új motor kódolása már elkezdődött, 2009-ben teljes erőbedobással rámozdulnak, de nyilvánosság elé valószínűleg csak 2012-ben lépnek vele, hite szerint az újabb konzolgenerációval (ahogy ő nevezte „a PlayStation 4-gyel és az Xbox 720-szal”) és a „grafikus programozás reneszánszával” egy időben. Céljuk, hogy a CryEngine 3 háromszor-ötször múlja felül a második motor minőségét, ám úgy, hogy a fejlesztése nem-lineáris és szolid költségű legyen. Állítása szerint a költségek évről évre 50%-kal nőnek, így új utakat kell találni ezek lefaragására – ilyen lehet a megfelelően képzett külsős cégek bevonása az egyes munkafázisokba (outsourcing). Érdekességképpen elmondta, hogy a Crysis 15 millió euróba került, amely – tessék kapaszkodni! – egy AAA-kategóriás cím esetében szinte bagónak mondható. Mindez egyébként azt is elárulja, hogy a PC-s eladásokról és a kalózkodásról sírás-rívás ellenére a játék behozta az árát. Őt idézve: „ha nem termelt volna profitot, én most nem állnék itt”.
A grafika általános jövőjéről szólva azt hangsúlyozta, hogy a fejlesztőknek a fejlesztés stílusára kell koncentrálniuk, nem csak művészi értelemben, de stilisztikailag is a fizika és a mesterséges intelligencia tekintetében, ugyanis ezek különböztethetik meg egymástól a játékokat. „Stílus hiányában a játékok elkezdtek egyformák lenni” – mondta Yerli. Hozzátette, hogy a stílust tekintve inkább a hihetőségre, mint a fotorealizmusra kell törekedni. Véleménye szerint öt éven belül a valós idejű grafika ugyanazon a szinten lesz, mint a mai csúcsminőségű CG-munkák, például a Pixar mozijai.
Érdekes szavak ezek, el lehet rajtuk gondolkodni, vitázgatni. A magam részéről nem a grafika, hanem a játék, a játékélmény reneszánszának örülnék...
(Alant a készülő Crysis: Warhead képei)
Carbon figy a játékélmény még nem teljes.. grafika lehet azlessz 10 éven belül (kívül) xD de játékélmény menet nem. A mesterséges inteligencia a világ reakciólya.. a külömböző trükkök. ezek még fejlődni fognak. Pl Stratégiában énse tudok most sok új dolgot elgondolni mint újjitás. De ez fantázia kérdése. A játékmenet fantázia kérdése. Se neked se nekem nincs. De akinek ez a munkálya h a játékmenetetn dolgozon fantáziájon reméljük jó munkát fog végezni. Ha rossz a játékmenet, játékélmény, vagy ha minden játékban ugyan olyan akkor sivár lessz.
A grafika pl ha eléri a valóság szintjét akkor elkezdenek majd trüközgetni. Pl olyan lesz a játék mintha egy régebi szines Terence Hill és Bud Spencer filmet néznénk. Vagyis ha nemlessz grafikai külöbség a játékok közt, akkor remélem elkezdenek a játékmenetre és fillingre koncentrálni.
Remélem a Warhead izgisebb lesz...
Egyébként már tudnak olyan grafikát csinálni amiről nem, vagy csak nagyon nehezen mondod meg, hogy számítógépes grafika. Itt van az Operation Flashpoint 2 trailere:
http://www.gametrailers.com/player/36083.html
Én először nem hittem a szememnek...
Nem hiszem, hogy 5 év kellene ahhoz, hogy ezeket játékokban is látni lehessen
(és ahhoz, hogy a holywoodi filmstúdiók mind lehúzzák a rolót
Am kíváncsi vagyok, mit hoznak ezek össze 4 év alatt. És sztem jogosan remélem a legjobbakat...
számomra eggyértelmü lenne a választás.(nem tom mikor jön ki a D3 de a Blizzardot ismerve nem akkora hülyeség az a 2012
Ez nagyon nagy volt raikoh xD
"CryEngine 3 háromszor-ötször múlja felül a második motor minőségét,, de reméljük nem kell majd hármszor -ötször erősebb gép is hozzá mint a 2. motorhoz
"CryEngine 3 háromszor-ötször múlja felül a második motor minőségét,, de reméljük nem kell majd hármszor -ötször erősebb gép is hozzá mint a 2. motorhoz