Az ágyúgolyó reptében eltöri az akváriumot, a hal kiesik belőle, rá a libikókára. A macska, amely a mérleghinta alján ül, megérzi a halacskát, odasétál hozzá, ezzel átbillenti a billenőt a másik oldalára - meghúzva egy kötelet, ami magával rántja a teniszlabdát, amely ráesik egy elemlámpára, bekapcsolja azt, az az előtt levő nagyító segítségével pedig lassan, de biztosan meggyújtja az ágyú kanócát. Ismerősen hangzik?

Fantasztikus kis logikai játék volt, a valódi interaktivitás teljes élményével - ezt kívánják most, lassan húsz évvel később újra elhozni nekünk a Crazy Machines 2 készítői. A programban nagyon barátságos gépigénnyel, valós 3D-ben, és fizikai ráhatásokkal machinálhatjuk össze ördögi láncreakciónkat, amelynek a végén jobb esetben teljesítjük az őrültebbnél őrültebb feladatokat (amelyből több ezer lesz majd a programban), rosszabb esetben pedig tanulunk a hibánkból, hogy legközelebb már ne ismételjük meg. Az egész család számára pihentető kikapcsolódást ígérő logikai program valamikor idén tavasszal debütál, a galéria megtekintését pedig ajánljuk a TIM, illetve a Reszkessetek, betörők sorozat rajongóinak - könny szökhet a szemekbe.