• Command & Conquer Remastered ízelítőt kaptunk
  • A játék látványban hű marad önmagához

Vicces dolog az emlékezet, konstruktív és rekonstruktív, azaz olyan dolgokat is előállít, melyek valójában nem voltak, vagy nem olyanok voltak, mint amilyennek emlékszünk rájuk. Ez a részleges magyarázata a remaster-hullám megszületésének, és létjogosultságának.

Hogy miről hablatyolok? Annak idején 320×240 (urambocsá 640×480) felbontásban szüttyögtünk, és mégis eldobtuk agyunkat a látványtól. Legalábbis így, utólag visszagondolva a fejünkben minden sokkal szebbnek tűnik, mint amilyen valójában volt, mert FHD-hez szokott szemünk lassan már 4K-ra edződik - agyunk pedig ezekből a képekből alkotja újra a múltat, az Electronic Arts pedig a Command & Conquert.

command-and-conquer-szemuveg.jpg

Igaz ez sokunk gyerekkorának elmaradhatatlan tartozékára is, az azóta megboldogult Westwood Studios sikerszériája, a Command & Conquer sorozata, mely most (remélhetőleg) főnixmadárként támad föl hamvaiból. A játékkal kikövezték az utat a stratégiák áradata számára (persze ehhez azért a Blizzardnak is volt egy-két szava). A NODsztalgia pedig hamarosan újra támad - modern köntösben, mégis minden a régi. Kaptunk is hozzá egy kis ízelítőt.