A Cold War egy újabb RTS a szétszéledt Stormregion csapattól. A játékot összesen hat ember foltozgatta egészen mostanáig, sajnálatos módon a munkaerőhiányt az optimalizáció sínylette meg leginkább. Szó mi szó, ütős kis stratégia elé nézünk, főleg, hogy a helyzet grafika és fizika terén sokat változott, de hasonlóképp vélekedhetünk a 100%-os lokalizációról is, mely az előző részhez hasonlóan klasszikus, magyar szinkronszínészek orgánumával ékeskedik. A legjobb az egészben, hogy mindezt már a demóban is szem- és fülügyre vehetjük.
A játék demonstrációját, bevallom, még kellőképp nem tudtam kiismerni, de az első pálya rögtön egy titkos hadművelettel kezdődik, mely a kapzsi orosz birodalom egyik északi-tengeri, kiemelt támaszpontjára koncentrálódik. A Helyei László által szinkronizált informátor utasítása szerint bármilyen nemű radioaktív anyagot el kell zárnunk az orosz hadsereg elől -- gondolom nem kell részleteznem, hogy miért.
Nagy nehézségek árán betölt a játék... -- egy renderelt intró köszönt minket, benne a hadművelet bevezető szakaszával.
Miután az első küldetés adott, már indul is a játék a régi részekből megszokott egységvásárlással, itt szintén presztízspontokért shoppingolhatunk magunknak haderőt. Ezen részben egyelőre csak gyalogosegység és felderítőgép vásárlása engedélyezett, de lehet, hogy még a demó folyamán beszökhet pár méretesebb harci egység is.
Végül pedig következzék a látszólag nem is olyan vészes gépigény:
A játék demonstrációját, bevallom, még kellőképp nem tudtam kiismerni, de az első pálya rögtön egy titkos hadművelettel kezdődik, mely a kapzsi orosz birodalom egyik északi-tengeri, kiemelt támaszpontjára koncentrálódik. A Helyei László által szinkronizált informátor utasítása szerint bármilyen nemű radioaktív anyagot el kell zárnunk az orosz hadsereg elől -- gondolom nem kell részleteznem, hogy miért.
Nagy nehézségek árán betölt a játék... -- egy renderelt intró köszönt minket, benne a hadművelet bevezető szakaszával.
Miután az első küldetés adott, már indul is a játék a régi részekből megszokott egységvásárlással, itt szintén presztízspontokért shoppingolhatunk magunknak haderőt. Ezen részben egyelőre csak gyalogosegység és felderítőgép vásárlása engedélyezett, de lehet, hogy még a demó folyamán beszökhet pár méretesebb harci egység is.
Végül pedig következzék a látszólag nem is olyan vészes gépigény:
- Processzor: Core 2 Duo 1.8 GHz
- Rendszermemória: 2 GB RAM
- Grafikus kártya: 256 MB VRAM-mal rendelkező GeForce 6800, ATI Radeon X800 vagy jobb.
- Operációs rendszer: Windows XP SP2 / Vista
Bár az optimalizálás tényleg lehetne jobb is, mert ez így kicsit sok lesz egy olyan mezei gamernek, mint én.
Amúgy aki szeretne a Stormregionról és játékairól beszélni az jöhet fórumozni.
Bár az optimalizálás tényleg lehetne jobb is, mert ez így kicsit sok lesz egy olyan mezei gamernek, mint én.
Amúgy aki szeretne a Stormregionról és játékairól beszélni az jöhet fórumozni.
Ha ez a gépigény a minimum grafikára elég, akkor elég durva lesz a maximum.
Csak mert elég siralmas a demó a Core2-esemen.
Ha ez a gépigény a minimum grafikára elég, akkor elég durva lesz a maximum.
Csak mert elég siralmas a demó a Core2-esemen.
"Hát az optimalizálatlanság hatalmas méreteket őlt. még a World in Conflict full grafon sem fogja meg a gépem, itt viszont érezhető a szaggatás.
Úgy nézki, egy Rush for Berlint kaptunk, ami azért baj, mert Panzerst vártunk!"
Na most te az optimalizálatlanságot akarod összekötni a RfB-nel és egy jelzőt két féle-képp leirva hozzá...