Talán ismét eljő a jó régi zúzós Carmageddon-korszak, talán nem. Lényeg, hogy ismét készülőben van -– lassan megjelenőben -– egy járműveket nem kímélő játék, a Clutch. A név a maga fordításában összefügg a játékkal, hiszen a „kuplung” fontos kelléke lehet egy autónak például. Az ezidáig ismeretlen fejlesztőbrigád játékára sokan optimista szemekkel tekintenek, hiszen látványvilága egész kidolgozott, szép, de mint tudjuk, ez nem elég egy jó zúzdához. Talán könnyed finomságként jól jöhet a játéknak a poszt-apokaliptikus világ -- ha a Falloutnál bejött itt miért ne?
A történet szerint néhány rosszabb módú szerelő új hazát talál magának, a "földművesek táborát", ezek közül jó pár gazfickó valamilyen kincs nyomába ered, az út pedig egy részecskegyorsító romjaihoz vezet. Természetesen nem restek és mindent megtesznek a kincs megtalálásáért, ezért kocsikat építenek és beszivárognak az LHC (a részecskegyorsító) területére. Ekkor megtörténik a katasztrófa, tetemes áldozatot követelve és jó pár szépséges szörnyeteget teremtve. Miután a legnagyobb nyomor lesz úrrá a zónában, leginkább a sugárzás miatt, elkezdődnek a "halálfutamok". A szóbeszéd szerint a keresett zsákmány valahol mélyen az LHC gyomrában vár szerencsés megtalálójára...
Miután nem csupán versenyekről lesz szó, hanem élet-halál harcokról, alkalmunk lesz akár különféle "erőgépek" irányítására is. Az LHC területe egy ünnepien telt, szabadon bejárható város lesz, sandbox módjára. Továbbá első nekifutásból kapunk hatféle verseny-zúzás játékmódot, 20 küldetést a sztorihoz, és végül, mint az egy rombolós játékhoz létfeltétel, reális törésmodellt is. A multiplayer megléte pedig már csak hab a tortán.
A történet szerint néhány rosszabb módú szerelő új hazát talál magának, a "földművesek táborát", ezek közül jó pár gazfickó valamilyen kincs nyomába ered, az út pedig egy részecskegyorsító romjaihoz vezet. Természetesen nem restek és mindent megtesznek a kincs megtalálásáért, ezért kocsikat építenek és beszivárognak az LHC (a részecskegyorsító) területére. Ekkor megtörténik a katasztrófa, tetemes áldozatot követelve és jó pár szépséges szörnyeteget teremtve. Miután a legnagyobb nyomor lesz úrrá a zónában, leginkább a sugárzás miatt, elkezdődnek a "halálfutamok". A szóbeszéd szerint a keresett zsákmány valahol mélyen az LHC gyomrában vár szerencsés megtalálójára...
Miután nem csupán versenyekről lesz szó, hanem élet-halál harcokról, alkalmunk lesz akár különféle "erőgépek" irányítására is. Az LHC területe egy ünnepien telt, szabadon bejárható város lesz, sandbox módjára. Továbbá első nekifutásból kapunk hatféle verseny-zúzás játékmódot, 20 küldetést a sztorihoz, és végül, mint az egy rombolós játékhoz létfeltétel, reális törésmodellt is. A multiplayer megléte pedig már csak hab a tortán.
De hogy jönnek ide a zombi?! Ezt végképp nem értem
Zúzós, Flatout-ra emlékeztető játékstílus, zombikkal.
Mért volt olyan fontos az élőhullás rész bele..... meg amúgy is... egy ilyen sztorit kitalálni egy "versenyzős" játéknak.... akkor legalább lehesen kiszállni a járműből és úgy menni... de az már megint más stílus... húú ez egy jól megkavart koktél lessz úgy érzem. Vagy csak én vagyok maradi?...
Zúzós, Flatout-ra emlékeztető játékstílus, zombikkal.
Mért volt olyan fontos az élőhullás rész bele..... meg amúgy is... egy ilyen sztorit kitalálni egy "versenyzős" játéknak.... akkor legalább lehesen kiszállni a járműből és úgy menni... de az már megint más stílus... húú ez egy jól megkavart koktél lessz úgy érzem. Vagy csak én vagyok maradi?...
Adok neki egy esélyt hátha kihoznak belőle valamit a srácok.
Kicsit hasonlít a "Halálfutam" című filmhez.
Adok neki egy esélyt hátha kihoznak belőle valamit a srácok.
Kicsit hasonlít a "Halálfutam" című filmhez.