- A Steamworksre állt át a Civilization 3
- Újra van így multiplayer mód
- Az is megkapja a frissítést, aki a lemezes verzióval játszik
A Civilization 3 egyike azon játékoknak, amiket érintett a GameSpy szervereinek leállítása, ám a kiadó 2K jelezte, hogy záros határidőn belül megoldják a multiplayer kérdését. Nos, ez most meg is történt, a Civilization 3 immáron a Steamworks rendszerét használja -- igaz, erre már április óta várunk.
Az átállást egy szimpla frissítés biztosítja, aminek telepítése után a multiplayer mód pontosan ugyanúgy működik, mint annak idején, azzal a különbséggel, hogy nincs többé Direct IP opció. Az átállás mást nem érint, a mentések is megmaradnak.
A 2K továbbá jelezte, hogy akinek a játék lemezes változata van meg, és nem szeretne kimaradni a multiplayer mókából, az vegye fel a kapcsolatot a terméktámogatási osztállyal, és elintézik, hogy a frissítés hozzá is eljusson.