A GPG a bevezetőben említett útkeresések időszakában van: az állóvíz letudva, lévén kész a SupCom kiegészítője és jó ütemben halad a Space Siege fejlesztése, így aztán jöhet pár igazán merész döntés. Az első tényleg nagyon kockázatos: a srácok úgy döntöttek, új fejezetet nyitva a cég életében ezentúl maguk adják ki játékaikat. Bátor lépés, de ha bejön, nyilván sokkal nagyobb mozgásteret, szabadságot biztosít a fejlesztésben drukkoljunk nekik, hogy sikeresen legyen a vállalkozás!
Nem ez az egyetlen olyan hadművelet, mely azt mutatja, hogy a gázüzemű srácok beindították a motorokat, hisz a GPGNet is egyre több szolgáltatást nyújt: immár nemcsak a multiplayer meccseknek és ezek közösségének ad otthont, de december közepén kiadták első casual game terméküket is SudokuMP címmel, mely a jól ismert és népszerű játékot némi többszemélyes, kompetitív megoldással bolondítja meg. Jelenleg 206 ezer regisztrált tag használja a hálózatot, és a lejátszott meccsek száma (melynek nagy részét persze a SupCom csatái teszik ki) túl jár a félmillión. Miután a közelgő Space Siege multija is a GPGNeten lesz használható, a srácok idén némi ráncfelvarrást eszközölnek rajta, és új szervertechnológiát tolnak alá, hogy kibírja a reménybeli rohamokat.
A másik döntés, mely jelen cikkecske alapgondolatát jelentő útkereséshez kapcsolódik, a korábban beharangozott Demigod, mely a GPG két említett kedvenc műfajának ötvözete. Miután a részletekkel ugye meg kell várnunk a GfW magazint, egyelőre annyit árultak el a fejlesztők, hogy két hőstípusunk lesz, és a választás meghatározza a játékstílusunkat is: aki az Assassin mellett dönt, leginkább akció/RPG stílusban vitézkedhet, aki pedig a Generalra voksol, erősebben a stratégia/RTS vonalon haladhat. John Comes, a játék főtervezője elmondta, hogy az alapötletet népszerű, egy hősre építő RTS-modok, mint a Defense of the Ancients (DotA), Footmen Frenzy és néhány WarCraft III tank mod adták, ezeket fűszerezték meg csapatalapú, belső nézetű mechanizmussal, á la Battlefield és Team Fortress, a puzzle végső elemét pedig a remekül skálázható SupCom motorja jelentette. Már a Demigod koncepciós fázisa előtt egy évvel eljátszottak a fiúk egy, erre az erőműre építkező fantasy cím gondolatával, és azzal, hogy elszakadhattak a keményvonalas RTS-modelltől, megkapták azt a fajta kreatív szabadságot, amely beindította a fejlesztést. A cucc white boxing elven minimális művészi tartalommal, tehát a pályaelemek csak különféle alapobjektumok, a textúrák jórészt még hiányoznak, stb. -, már teljesen játszható, sőt az alap kiegyensúlyozások is megtörténtek, és rengeteg meccset lenyomtak már a stúdióban, így tényleg jó ütemben halad a projekt a reménybeli 2008 őszi megjelenés felé.
Sajnos a Demigoddal kapcsolatban csak a fent látható két apró képpel szolgálhatunk, ám a CES-nek hála ahogy tegnap ezt be is harangoztam - befutott egy videó a Spece Siege-ről (alant ennek képei), melyben bepillanthatunk a játékmenetbe, mintegy két és fél perc elejéig. Nem nagy durranás így első blikkre, de nekem tetszik, erőteljes Space Hack / Alien Shooter: Vengeance beütésű Dungeon Siege hangulat, utóbbi személyes kedvencem, előbbiekkel is jól elvoltam, úgyhogy én nem mondok neki nemet, meglátjuk, mi lesz belőle.
Nem ez az egyetlen olyan hadművelet, mely azt mutatja, hogy a gázüzemű srácok beindították a motorokat, hisz a GPGNet is egyre több szolgáltatást nyújt: immár nemcsak a multiplayer meccseknek és ezek közösségének ad otthont, de december közepén kiadták első casual game terméküket is SudokuMP címmel, mely a jól ismert és népszerű játékot némi többszemélyes, kompetitív megoldással bolondítja meg. Jelenleg 206 ezer regisztrált tag használja a hálózatot, és a lejátszott meccsek száma (melynek nagy részét persze a SupCom csatái teszik ki) túl jár a félmillión. Miután a közelgő Space Siege multija is a GPGNeten lesz használható, a srácok idén némi ráncfelvarrást eszközölnek rajta, és új szervertechnológiát tolnak alá, hogy kibírja a reménybeli rohamokat.
A másik döntés, mely jelen cikkecske alapgondolatát jelentő útkereséshez kapcsolódik, a korábban beharangozott Demigod, mely a GPG két említett kedvenc műfajának ötvözete. Miután a részletekkel ugye meg kell várnunk a GfW magazint, egyelőre annyit árultak el a fejlesztők, hogy két hőstípusunk lesz, és a választás meghatározza a játékstílusunkat is: aki az Assassin mellett dönt, leginkább akció/RPG stílusban vitézkedhet, aki pedig a Generalra voksol, erősebben a stratégia/RTS vonalon haladhat. John Comes, a játék főtervezője elmondta, hogy az alapötletet népszerű, egy hősre építő RTS-modok, mint a Defense of the Ancients (DotA), Footmen Frenzy és néhány WarCraft III tank mod adták, ezeket fűszerezték meg csapatalapú, belső nézetű mechanizmussal, á la Battlefield és Team Fortress, a puzzle végső elemét pedig a remekül skálázható SupCom motorja jelentette. Már a Demigod koncepciós fázisa előtt egy évvel eljátszottak a fiúk egy, erre az erőműre építkező fantasy cím gondolatával, és azzal, hogy elszakadhattak a keményvonalas RTS-modelltől, megkapták azt a fajta kreatív szabadságot, amely beindította a fejlesztést. A cucc white boxing elven minimális művészi tartalommal, tehát a pályaelemek csak különféle alapobjektumok, a textúrák jórészt még hiányoznak, stb. -, már teljesen játszható, sőt az alap kiegyensúlyozások is megtörténtek, és rengeteg meccset lenyomtak már a stúdióban, így tényleg jó ütemben halad a projekt a reménybeli 2008 őszi megjelenés felé.
Sajnos a Demigoddal kapcsolatban csak a fent látható két apró képpel szolgálhatunk, ám a CES-nek hála ahogy tegnap ezt be is harangoztam - befutott egy videó a Spece Siege-ről (alant ennek képei), melyben bepillanthatunk a játékmenetbe, mintegy két és fél perc elejéig. Nem nagy durranás így első blikkre, de nekem tetszik, erőteljes Space Hack / Alien Shooter: Vengeance beütésű Dungeon Siege hangulat, utóbbi személyes kedvencem, előbbiekkel is jól elvoltam, úgyhogy én nem mondok neki nemet, meglátjuk, mi lesz belőle.
eszméletlen jónak tűnik,remélem nem csalódok