Pár kattintás az egész művelet
A céginformációs rendszerek ma már a legmodernebb igényekre is fel vannak készülve. Pillanatok alatt elérhetjük például egy adott cég paramétereit, teljesítményét, alapadatait és kockázati tényezőit a Credit Online oldalán. Mindezt átnézhetjük magyar nyelven, de az egyes riportokat könnyedén letölthetjük angol nyelven is. Sok esetben kellett még a belépés előtt kiválasztani, hogy milyen nyelven akarjuk használni a rendszert. Ma már az adott cég megtekintésénél is van lehetőség arra, hogy válasszunk a magyar, angol és német verzió között.
Az egész rendszer nyelvét kiválaszthatjuk a profilbeállítások között, de a vállalkozásokra kattintva is szintén feldobja az oldal a lehetőséget, hogy mégis hogyan szeretnénk letölteni a riportot. Ez különösen fontos lehet, ha egy adott cégen belül több nyelven történik a kommunikáció, vagy éppen egy külföldi ügyfél számára készítünk prezentációt. A nemzetközi szinten működő vállalkozások esetében különösen fontos az, hogy a szükséges adatok pillanatok alatt elérhetőek legyenek a megfelelő nyelven.
Mindössze pár kattintásra van szükség és a külföldi kollégák máris elkezdhetik feldolgozni, értelmezni és felhasználni az információkat. Ezzel az egész vállalat működése sokkal hatékonyabb lesz, egyszerűbb a kommunikáció és az üzleti döntéseket is biztosabb alapokra helyezhetjük.
Nemzetközi cégriportok a kiválasztott nyelven
A megfelelő céginformációs rendszer segítségével a magyar vállalkozások mellett a külföldi cégekről is minden adatot egyszerűen beszerezhetünk. Egy új országba történő terjeszkedés vagy egy külföldi piac elemzése során ez különösen fontos lehet, pláne, ha a nem magyar kollégák is fel akarják használni az információkat.
Ebben az esetben is ugyanaz a teendő: a cégre kattintva egyszerűen kiválaszthatjuk, hogy angol, magyar vagy német nyelven akarjuk letölteni az adott riportot. Egyszerű, de nagyszerű funkció, ami nagy segítséget jelent a mindennapokban.
A hatékonyság növelése az üzleti eredményben is meg fog látszódni
Milyen a versenytársak helyzete a piacon? Azonnal megnézhetjük, hogyan teljesítenek. Nem tudjuk biztosan, hogy melyik beszállító lenne az ideális választás a következő időszakra? Minden kockázati tényezőt figyelembe vehetünk a rendszer használatával. Ha egy új területre, piacra akarunk belépni, akkor előtte szintén részletesen elemezhetjük a jelenlegi szereplők teljesítményét és helyzetét, hogy tudjuk, ki az, akire mindenképpen figyelni kell a belépés során.